Pagina 1 van 1

R4 280km per uur!

Geplaatst: ma jun 20, 2011 2:55 pm
door Remko
Zie het volgende artikel en verbaas je. De snelste R4 ooit!

http://www.nu.nl/auto/2544142/rappe-ren ... halen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: ma jun 20, 2011 5:28 pm
door R4F6GTX Automaat
Ik heb wel eens 280 km per dag gereden maar per uur zou ik dat niet durven, zeker niet met zo'n koektrommeltje.... :o

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: di jun 21, 2011 3:52 pm
door Willem-Jan

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: di jun 21, 2011 4:43 pm
door dirkoosterhoff
Hmm, daar zit weinig Renault 4 meer aan ( behalve de koets dan).
Ik vraag mij af hoe die wielen kunnen sturen zo laag in de wielkast.
Kan waarschijnlijk alleen rechtuit 280 km per uur

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: di jun 21, 2011 11:28 pm
door Rutger-peer
Sorry, maar bij ditsoort projecten (net als die 4L3000 oid) is het enige wat ik denk: zonde, gaat er weer eentje.

Wat moet je in hemelsnaam met zo'n auto aan als je eenmaal die recordpoging hebt gedaan. Alles wat je dan hebt is een verneukte R4 zonder enig praktisch nut. Daarnaast is het uiteindelijk toch geen R4 die 280 km heeftg gereden maar enkel een creatie waar r4 onderdelen in zijn verwerkt. De "snelste R4" moet dan ook echt een (getunede) R4 zijn en niet een auto met een R4koets. Beetje inhoudsloze actie als je het mij vraagt.

Vooral het onmiddelijk verlagen van de auto laat mij nu alweer afhaken.

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: wo jun 22, 2011 12:02 am
door ervaar.R4
dirkoosterhoff schreef:Hmm, daar zit weinig Renault 4 meer aan ( behalve de koets dan).
Ik vraag mij af hoe die wielen kunnen sturen, zo laag in de wielkast.
Kan waarschijnlijk alleen rechtuit 280 km per uur
KLIK:

http://lestriplettesdebonneville.com/Up ... uct131.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Stuurt niet echt makkelijk, zo :lol:

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: wo jun 22, 2011 3:32 pm
door Rutger-peer
Oh, dus als ik het goed bekijk, is ie naast gewoon niet zo praktisch, ook nog eens niet te besturen! Makes it even better!

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: wo jun 22, 2011 4:48 pm
door ervaar.R4
Hmmm..., d'r zit (rechtsboven) nog een mogelijkheid om een stuurhuis/ stuurstang aan te monteren...
Lijkt me toch ook wel handig met verplaatsen en/ of uitvoeren van stuurcorrecties...
Ik zal nog eens een keer goed kijken wat ze nou van plan zijn...

KLIK:

http://lestriplettesdebonneville.com/Up ... uct132.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: wo jun 22, 2011 4:53 pm
door ervaar.R4
Ahaa...! Toch een stuurhuis gemonteerd !

KLIK:

http://lestriplettesdebonneville.com/Up ... uct137.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Vraag ik me wel af hoever naar links of rechts 'ie kan draaien...

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: wo jun 22, 2011 5:38 pm
door dirkoosterhoff
Rutger-peer schreef:Sorry, maar bij ditsoort projecten (net als die 4L3000 oid) is het enige wat ik denk: zonde, gaat er weer eentje.

Wat moet je in hemelsnaam met zo'n auto aan als je eenmaal die recordpoging hebt gedaan. Alles wat je dan hebt is een verneukte R4 zonder enig praktisch nut. Daarnaast is het uiteindelijk toch geen R4 die 280 km heeftg gereden maar enkel een creatie waar r4 onderdelen in zijn verwerkt. De "snelste R4" moet dan ook echt een (getunede) R4 zijn en niet een auto met een R4koets. Beetje inhoudsloze actie als je het mij vraagt.

Vooral het onmiddelijk verlagen van de auto laat mij nu alweer afhaken.
Yep, zo is het!

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: wo jun 22, 2011 5:41 pm
door dirkoosterhoff
ervaar.R4 schreef:Ahaa...! Toch een stuurhuis gemonteerd !

KLIK:

http://lestriplettesdebonneville.com/Up ... uct137.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Vraag ik me wel af hoever naar links of rechts 'ie kan draaien...
Dat bedoelde ik dus ook.

Re: R4 280km per uur!

Geplaatst: wo jun 22, 2011 5:55 pm
door schoapke
vind dat ze het nog best mooi hebben gedaan [beter dan die clio]
bij een 1400 dwars wordt er toch ook zonder probleem geopperd om een stukje uit het schudbord te halen en voor alpine projecten worden hele binnenschermen aangepast. deze gaat gewoon net een stukje verder om de nodige techniek kwijt te kunnen.

smaken verschillen, maar niks blijft uiteindelijk hoe het was (beer)