het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
Dat ziet er goed uit. Wij hebben een R4 R1120 uit 1969 en willen het chassis restaureren. Ofwel een dergelijke operatie gaan wij ook doen. Voordat we gaan beginnen zijn we geïnteresseerd in de kosten. Kan je ons daarbij adviseren? Tevens willen we ook de motor reviseren. Weet je bij wie we dat kunnen doen en de verwachte kosten daarvan?
kosten is moeilijk in te schatten, er zit voornamelijk veel tijd in zitten.
aan verf en lasspullen ben ik ongeveer 250 euro kwijt.
aan tijd ongeveer 40 h
vrgr dick
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
40 uur? ben jalours. Ik denk dat iedereen zelf inschat hoeveel tijd aan de klus besteedt moet worden en hoe wel of niet grondig te werk wordt gegaan.
Als we er maar plezier in houden en het resultaat zelf mooi vinden
Mijn project: een 1962 4L met buisbumpers.
Als het chassis straks klaar is kan er weer ' getrouwd' worden. Vraag is welke kit kan daar het beste voor worden gebruikt en waar zou ik die kunnen krijgen? Er zit nu een soort geteerd schuim tussen, maar ik heb bij latere viertjes iets gezien dat ook wel wordt aangeduid als ' Franse kauwgom' , een zwart kneedbare en niet hardende kit in de vorm van trekdrop-strips.
jandoe1000 schreef:Mijn project: een 1962 4L met buisbumpers.
Als het chassis straks klaar is kan er weer ' getrouwd' worden. Vraag is welke kit kan daar het beste voor worden gebruikt en waar zou ik die kunnen krijgen? Er zit nu een soort geteerd schuim tussen, maar ik heb bij latere viertjes iets gezien dat ook wel wordt aangeduid als ' Franse kauwgom' , een zwart kneedbare en niet hardende kit in de vorm van trekdrop-strips.
Ben ik ook heel benieuwd naar, moet dat spul ook nog aanschaffen, dus als jij of iemand anders het weet...
Heb overigens vaak de naam sikaflex voorbij horen komen in die context, heb me er echter nog niet in verdiept of dat inderdaad dat spul is.