waar wij geweldig zijn ontvangen door Maarten Bouwman,de medewerkers van de garage,Janet Richter en Jean-Paul Renaux van Renault Nederland. Het was een onvergetelijke dag.
Er zijn zelfs mensen die geen flauw idee hebben wie Bavo Galema is... en dan dan krijg je geweldig leuke gesprekken
De overige foto's ga ik zo spoedig mogelijk naar Nando mailen zodat ze in het fotoboek komen.
Voor mensen die dat ook willen.
Via de website: https://www.wetransfer.com/" onclick="window.open(this.href);return false; kun je dat makelijk realiseren.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Wij zijn sinds 2002 lid en hebben in den beginne een aantal maal mee gereden met een rit, maar nooit gekampeerd. In 2004 hebben we het 4-4-4 treffen meegemaakt en dat was zeker zo'n bijzonder evenement als dit. Nu hebben we de sfeer weer geproefd en zijn grandioos ontvangen op dit evenement, hulde, hulde, hulde
Een indruk vanaf het dak van de letter 'R'
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Wanneer de 'helicopter' foto's beschikbar zijn weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat er inmiddels in het fotoalbum meerder impressie foto's staan.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.