heb je hier interesse in mail dan even ook al wil je kleine dingen weten of denk je ik kan ook wel iemand iets leren .je bent van harte welkom . dag en tijd nog niet bekend dit volgt
eeeehhhhhh ben bang van niet mensen... ik heb helaas nog steeds geen geldboom in mijn tuintje.. maar de zes gaat alleen weg naar iemand die hem weer wil oplappen en dus een goed baasje voor hem word!!
verkaatje is nu eigenlijk VIERkaatje....;pompidompidom tijgertje!!!!)
hallo allemaal. degene die mee willen doen kunnen hun adres doormailen naar mij. (zie gebruikerslijst pag. 4 onder viva la fryslan ). zodra we genoeg deelnemers hebben krijgen jullie schriftelijk bericht over de datum, tijd en plaats. en natuurlijk het programma. groetjes henk en elly
ps. heb je specifieke problemen, vermeld ze dan even dan houden we er rekening met benodigde onderdelen.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: viva la fryslan op 2003-01-11 16:14 ]</font>
ja dat is wel de bedoeling maar we willen de groep niet al te groot hebben of we moeten meerdere datums hebben. jullie horen nog wel. groetjes henk en elly