het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
deze auto heeft de handrem achter
schijfremmen voor
geen tonklatten
uitlaat met achterdemper.
of zou de motor een keer gewisseld zijn?
ik vermoed dat hij van de gendarmerie is geweest.
ik ben benieuwd.
vrgr dick
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
op basis van het ovale plaatje is het een GLT die eind 1980 is gebouwd voor het moederland (code 100).
Handrem achter klopt, je hebt dan een handremhandel in het dashbord. Is het mechanisme zoals op de R6 zat(was normaal voor Frankrijk)
Er zou een motor in moeten zitten 688/12.
Klopt het chassis nummer van het ovale plaatje met het ingeslagen chassisnummer naast de rechtervoorstoel?
het lijkt fysiek inderdaad op een savane alleen het type nummer is echt van een gtl
ook is de achterklep origineel en daar staat ook GTL op?
misschien was het een speciaaltje voor de gendarmerie?
vrgr dick
ps chassisnummer komt overeen met het typeplaatje, maar is wel erg slecht geslagen(deuken)
het lijkt wel gedaan met een centerpons.
zijn er nog meer mensen die een r4 van de gendarmerie hebben?
vrgr dick
Waarom denk je dat hij van de gendarme geweest is? zitten er dan nog speciale features aan?
(bv afwijkende versnellingsbakbeschermplaat, dikkere torsiestaven achter, stabilisator stang achter, extra gaten voor radio etc
Ik zal eens kijken of op de microfiches de gendarme uitvoering apart word beschreven (zoals die van de Post)
Het lijkt mij vooralsnog een gewone franse R4 GTL (afwijkende handrem, wielen) gemaakt eind 1980.
't is toch een C1C...956cc dan toch... is 't dan nog wel een gtl... 't lijkt me wel een bakkie waar ze onderdelen voor gebruikt hebben die ze over hadden... (van de R16 die ze niet meer maakten enzo..) Gtl embleempje erop en klaar.....