telefoonprobleem
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
telefoonprobleem
in de hoop dat iemand me hier op weg kan helpen...
gister, tijdens een poging om een door autopech gestrande vriend in Duitsland te helpen mijn eigen auto mogelijk opgeblazen en mijn telefoon wil ook niet meer. Tijdens het laatste gesprek viel hij uit omdat de batterij leeg was. Maar als ik 'm nu (thuis) in de (originele) lader stop gebeurt er niks. Ik kan m niet aanzetten, volgens mij laadt ie niets bij, reageert nergens op en alles blijft donker etc.
Het is een Nokia N95
gister, tijdens een poging om een door autopech gestrande vriend in Duitsland te helpen mijn eigen auto mogelijk opgeblazen en mijn telefoon wil ook niet meer. Tijdens het laatste gesprek viel hij uit omdat de batterij leeg was. Maar als ik 'm nu (thuis) in de (originele) lader stop gebeurt er niks. Ik kan m niet aanzetten, volgens mij laadt ie niets bij, reageert nergens op en alles blijft donker etc.
Het is een Nokia N95
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Re: telefoonprobleem
Ik heb hier een simpele Nokia, het goedkoopste model, batterij is BL-5C, oplader aanwezig. Kan dit helpen (heb het toestel echter zelf nodig)?
Rudolf
Rudolf
- Hanz
- Contacteer:
nieuwe accu erin? kost weinig (marktplaats), proberen misschien waard.
-
Net een andere batterij van zo'n gelijk toestel geprobeerd en dan werkt alles weer dus het ligt aan de batterij. is die op een of andere manier een stroomstoot te geven of is dat ding gewoon 'history' ...? het kreng ding is ongeveer een half jaar oud (febr)
- Hanz
- Contacteer:
nieuwe batterij kost ongeveer 5 euro, plus 1.76 verzending dus waarom zou je geen nieuwe inzetten?
-
Klinkt goed. Waar vind jij die voor 5 euri? een BL-5F zit er in. Ik heb net een telefoonwinkel gebeld (via Skype) en die hebben het over 60 euri ex....
http://link.marktplaats.nl/264616667" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Thanx; ik heb m gemeeld en ben benieuwd wattie zegt