Erik, bedank voor het plaatsen van de links en de foto's
Martijn, Ik vermoed dat de benaming "combi" ook nog wel wat verduidelijkt mag. Gezien je woordkeuze.
De bestelversies van de renault 4 heten F4 of F6 De F staat hier in voor "Fourgonette"(waarbij de F4 de kleinere is) De combi is daar weer een achtervoegsel van. R4F4 combi of R4F6 combi dus. De combi's zijn versies met achterruiten en een achterbank. Combi dus in de zin van én transport én personen vervoer.
voorbeeldje van combi: (de f6 van Lola in dit geval)
Als het echt alleen om verhuizingen en vakantie gaat zou een dichte al genoeg kunnen zijn. Ik zelf vind een combi wel handiger: kan je ook nog eens personen mee nemen als het moet (is mijn enige auto). Nadeel is wel dat de combi`s veel schaarser en dus duurder en lastiger te vinden zijn.
Nog wat persoonlijke meningen: De F4 ziet er inderdaad schattiger uit. Als transportwagen vind ik het echter niet zo'n succes omdat ik elke keer weer teleurgesteld was in hoe weinig er eigenlijk in kon (niet veel meer dan in een normale 4) De F6 wordt misschien wel minder mooi gevonden. Ik vind het nog steeds een auto met uitstraling en onder de 4tjes misschien wel de stoerste uitvoering. Hier op het forum is hij niet echt populair (er wordt er zelfs wat minachtend over gedaan, hij wordt gedemoniseerd als het lelijke eendje!

) Meer F6 op straat!!!