ai ai ai....
Gisteren aandrijfas aka cardanas aka dodge-bone gebroken....
Gelukkig heb ik touring wegenhulp en werd ik mooi thuis afgezet.
Gelukkig heb ik nog dat GTL etje in stukken op de oprit staan waar ik wel een cardan kan uitfruttelen.
Gelukkig wil mijn buurman de garagist deze week in zijn vrijde tijd al eens zien wat hij kan doen om het te vervangen.
Kunnen jullie me wat meer info geven over die dingen?
gewoon vervangen? kan je de oude reviseren?
dingen waar je moet op letten bij montage en/of demontage
zijn er veel verschillende types in die dingen?
NU goed, nieuwe as er in.... testritje autostrade op, autostrade weer af, bocht naar links + optrekken:
KRAK KRAK KRAK
de nieuwe as weeeeeer los!!!!
de moed zakt me in de schoenen...
ofwel de garage alles laten doen (kostelijk?)
ofwel mag iemand van jullie al mijn R4's komen over kopen
ofwel praten jullie me nu moed in zodat ik het kan repareren.
Ik denk de differentieel, ik heb nog een versnellingsbak liggen (zijn die universeel?)
help help
groetjes,
een bijna alle R4's buiten gooiende Belg.