sloopregeling >>UPDATE excuusbrief

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
RVIER

sloopregeling >>UPDATE excuusbrief

Bericht: # 106839Bericht RVIER »

vandaag kreeg ik een brief van de Lanciadealer. Hij schreef mij dat volgens de RDW ik in het bezit ben van een auto die voor de premie in aanmerking komt. (750 euri)
Kennelijk was mij vintage Lancia Trevi (en Beta variant) van 1981 geen rijdend erfgoed meer maar een sloopobject. Hij is overigens te koop.

Voor mij R4-en heb ik zo'n brief nog niet gehad. Zouden die wel al tot het erkende rijdend erfgoed behoren?

Wie heeft er al een brief voor zijn (of haar) R4 ?? :D :P

vr gr Fons
Laatst gewijzigd door RVIER op do jun 18, 2009 9:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Rik

Bericht: # 106841Bericht Rik »

hier nog niets gekregen, maar hoorde afgelopen week van iemand die van zijn citroen dealer een brief had gekregen om zijn cx uit 1977 in te ruilen, was nu extra aantrekkelijk door de slooppremie......dat ding is in nieuwstaat!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Voormalig Steunpunt NO

Bericht: # 106842Bericht Voormalig Steunpunt NO »

JJJAAAHHH, een brief van de Opeldealer, waar ik nog nooit geweest ben.
Onze Renault Estafette kampeerbus van 1971 komt in aanmerking voor een slooppremie van 750 euro!!
Dat is toch een fantastisch begin voor de aanschaf van een Hymer of iets vergelijkbaars......
Nou ik dacht het niet, de Estafette heeft ons net weer probleemloos ruim 3000 km laten genieten van de schoonheden van Frankrijk, dus die blijft nog wel een tijdje.

Maar wel verrassend als je zo'n bericht tussen de stapel post aantreft.

Groet
Harry
ap

Bericht: # 106844Bericht ap »

wat een onzin eerst willen ze je al bijna niet aan onderdelen helpen en dan willen ze je ook nog op zo'n manier een nieuwere auto aanpraten.
ik heb er nog niet zo'n brief ontvangen maar hij gaat wel retour afzender mocht er een binnenkomen
RVIER

excuusbrief

Bericht: # 107262Bericht RVIER »

vandaag weer een brief

sorry, sorry ............geen rekening gehouden met oldtimers, klassiekers en/of unieke auto's die een veel grotere financiele of emotionele waarde kunnen vertegenwoordigen......

..... de auto viel in de categorie van de regeling.....

Kennelijk hebben ze dat bij mijn vintage renaults wel door :P

vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Plaats reactie