Ik heb een zak onderdelen gekregen de remklauw en 2 bouten waar ze mee vast zitten wat mis ik nog meer? borgpennen ex.
Dit zijn de blokken die erin moeten:
Ben een keer een van die antirammelveertjes kwijtgeraakt. Geen idee hoe het kan, maar ik had ineens een rammelend blokje. Die kan er niet uit hoor, dus onveilig word het niet, wel irritant! RRRRRRRRRRRRrrrrRRRRRRrrRRrRRRRRRRRRrr...... (totdat je op de rem trapt, dan word het heerlijk stil!)
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Ik heb dat tijdelijk een keer opgelost door er een klodder/streep siliconenkut erover te doen, op dezelfde plek waar die veertjes komen; wel eerst uit laten harden. De veertjes kon ik toen ook nergens vinden. Heeft toch wel een maand of 3 gehouden...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat schreef:Ik heb dat tijdelijk een keer opgelost door er een klodder/streep siliconenkut erover te doen, op dezelfde plek waar die veertjes komen; wel eerst uit laten harden. De veertjes kon ik toen ook nergens vinden. Heeft toch wel een maand of 3 gehouden...
Ik ga het maar bestellen bij de duitser dan heb ik de blokken en de veren, kun je me eenvoudig uitleggen hoe de veertjes bevestigd worden ik heb geen idee, nl niet zelf gedemonteerd.
vast bedankt!