lassen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Maak je om die koeling maar geen zorgen, heb de stukjes metaal die je bij jou wel nog ziet in het rooster, al wegeslepen en het metaal achter het onderste roostertje is ook al weggehaald. Bovendien komt er een dubbele fan op die radiateur, dus dat zou allemaal geen problemen op moeten leveren.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
-------
Oh, en gisteren avond, meer als 24 uur nadat ik voor het laatst had gelast, kreeg ik last van m'n rechter oog. Waarschijnlijk een lasoog opgelopen, alhoewel ik de vertraging frappant vind. En dan nog maar 1 oog, terwijl ik maar 2 keer mezelf heb vergist en heel kortstondig in de lasvlam keek. maar goed, hier zit ik dus, met een zonnebril op achter de computer te nixen. Hoop dat het straks zover over is dat ik fatsoenlijk kan gaan werken.
-------
-------
Toch maar ff naar de dokter geweest. Wat blijkt, der is een metaalsplintertje in m'n oog beland, ondanks dat ik een veiligheidbril droeg. Ze heeft m'n oog verdooft en het er toen uitgeboord. En nu zit ik dus met een zeer oog, met een lap erop. Kan dus niet meer werken, niet meer hobby'en, enkel met veel moeite computeren. Oftewel, mooi K*T!!!
-------
-------
Zo, dat ging nog maar net goed dan. Gelukkig was je al verstandig om een bril op te zetten anders was het nog dom geweest ook. Ik gebruik, sinds zo'n zelfde akkefietje, alleen nog maar brillen die he-le-laal afsluiten. Soort duikbril dus. Ziet er niet uit, maar daarmee hoop ik dit soort dingen te voorkomen. Behalve laatst toen ik 'm afzette en even m'n ogen uitwreef met m'n mouw... alles voor niks.
Maar sterkte d'r mee, je ogen heb je héél hard nodig.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-09-06 13:20 ]</font>
Maar sterkte d'r mee, je ogen heb je héél hard nodig.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-09-06 13:20 ]</font>
-
interessante informatie hier. ik ben nou ook aan het zoeken naar een co2 apparaat en heb tot nu toe gevonden een ElektraBeckum 170/30TL 220/380v voor zo'n 950 euro excl. gasfles en als ik kijk bij rustbuster op de site staan daar Cebora Bravo combi's beginnend bij 625,- euro incl. gasfles, wie heeft ervaring met een van de twee merken of goeie suggesties betreffende andere merken?
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
-
dat elektra beckum een goed merk is geloof ik ook wel, tegenwoordig is dat onderdeel van metabo. cebora is italiaans en italianen maken mooi spul, maar kwalitatief schort er nog wel eens wat aan. ik vraag me dus eigenlijk af of er een hoop verschil tussen al die apparaten zit en of ik kan verwachten dat goedkoop uiteindelijk weer duurkoop blijkt te zijn. Telwin, wie verkoopt die?
Cebora is wel degelijk een gerenommeerd merk hoor.
Ach er zijn zoveel goede merken in de lasmarkt. Zeker als je het hebt over apparaatjes die zo weinig vermogen hoeven leveren. Zolang het geen Kinzo, Ferm, Einhell of dat soort merken zijn, is het volgens mij wel goed.
Echt bekende merken zijn Re-On, Cloos, Lincoln electric, Selco, Lorch e.d.
Tot dat rijtje behoort Cebora ook.
Heb zelf een Metallit en ben er heel tevreden over. Dit apparaatje valt in de genoemde prijsklasse van net geen 1000 euro, maar heb het uit een faillisement gekocht voor 350 euri... splinternieuw wel te verstaan en met een grote rol carroseriedraad erbij. Gasflex moest ik wel nog hebben, dat werd een 10 liter flesje voor 109 euri. Lekker handzaam.
-------
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Da-Goof op 2004-06-03 17:23 ]</font>
Ach er zijn zoveel goede merken in de lasmarkt. Zeker als je het hebt over apparaatjes die zo weinig vermogen hoeven leveren. Zolang het geen Kinzo, Ferm, Einhell of dat soort merken zijn, is het volgens mij wel goed.
Echt bekende merken zijn Re-On, Cloos, Lincoln electric, Selco, Lorch e.d.
Tot dat rijtje behoort Cebora ook.
Heb zelf een Metallit en ben er heel tevreden over. Dit apparaatje valt in de genoemde prijsklasse van net geen 1000 euro, maar heb het uit een faillisement gekocht voor 350 euri... splinternieuw wel te verstaan en met een grote rol carroseriedraad erbij. Gasflex moest ik wel nog hebben, dat werd een 10 liter flesje voor 109 euri. Lekker handzaam.
-------
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Da-Goof op 2004-06-03 17:23 ]</font>