Ik heb schijfremmen voor. Daarnaast, ik heb de R4 bijna een jaar geleden uit de schuur getrokken, niets aan de hand.
Remde gewoon goed, tot een paar weken terug met het vervangen van de as opeens niets meer goed werkte...
Ook snap ik je verhaal van de kopse kanten afvijlen, dit kan ik allemaal nog wel een keer doen, maar het gaat erom dat ik gewoon bijna geen 'harde' druk heb, zoals het hoort...
Wat betreft je hoofdremcilinderverhaal, kan goed zijn dat je verschillende slagen hebt...maar deze hebben dan toch ook vaag meer/andere aansluitingen? Ik heb er precies eenzelfde opzitten als eerst

Moet goed zijn dus!
De remdrukverdeler doet zijn werk verder gewoon, zuigertje beweegt etc. etc. Lijkt me het dus ook niet aan te liggen...
Verder, de flexibele slangen, die moeten gewoon goed zijn, in een maand kunnen die dingen niet 'opeens' OP zijn...
Ik weet het écht niet meer nu!
Aan de ene kant vertrouw ik die remdrukverdeler voor geen ene moer, maar ook zou ik benieuwd willen zijn of er verschil in de hoofdremcilinders zit...ze zien er exact hetzelfde uit, zelfde lengte etc. etc.
De wielremcilinders zijn gewoon nieuw, deze zijn vervangen voordat de auto niet meer wilde remmen, dus die zijn gewoon goed!
Wie ó wie lost dit misterie op?