Pagina 3 van 3
Geplaatst: di jan 25, 2005 12:45 pm
door R4F6GTX Automaat
Helmertje schreef:Wat me op zich wel een leuke grap lijkt: Heb ik straks alles gerepareerd, komt ie in juni niet door de APK vanwege de gatenkaas (gemiddelde diameter rond 5 cm)...
Och joh, dan lassen we daar toch gewoon nieuwe stukjes op.
Geplaatst: di jan 25, 2005 12:47 pm
door R4F6GTX Automaat
Helmertje schreef:Gisteren heeft het reservewiel mijn F6 verlaten
Ik reed geloof ik iets te hard over een hobbel.
Heb tijdens de rit de verwarmingsventilator op maximaal gehad en er was niet echt veel aan de hand.... behalve dat het in de auto erg warm was.
Heb je je wiel nog gevonden of wil je een ander hebben? En waarom zet je de verwarming zo hoog dan? Vind je dat lekker?
Geplaatst: di jan 25, 2005 4:25 pm
door Helmertje
Reservewiel lag 50 meter verder in een greppel langs de weg (lekker makkelijk zoeken in het donker)
Met de verwarming aan (hard) rijdt ie beter (of het is gewoon dom geluk/toeval)
Geplaatst: ma jan 31, 2005 2:48 pm
door Willem de Zwijger
Helmertje schreef: We hebben alleen het ontstekingstijdstip en de contactpuntjes afgesteld...maar hij hikte nogal eens... Na een tijdje begon ie vaker te hikken/inhouden ... behalve het hikken
Weet je echt zeker dat die puntjes goed zijn ? Dat hikken is een typisch puntjes verschijnsel, ik zal eerstdaags een topicje vullen met wintersportervaringen dienaangaande...
Geplaatst: ma jan 31, 2005 3:50 pm
door Helmertje
Misschien zien ze er wel goed uit, maar zijn ze toch niet zo goed (stiekem). Het kan goed 4 jaar geleden zijn dat de vorige eigenaar ze vervangen heeft.
Geplaatst: wo feb 09, 2005 11:58 am
door Helmertje
Hey
Weer een nieuwe ervaring: De remmen deden het net niet meer, ze hebben het opgegeven..... (wilde even wat oud papier wegbrengen, ben maar omgedraaid)
Aan de andere kant begin ik mezelf wel weer beter te voelen...
