Pagina 3 van 3

Geplaatst: vr sep 03, 2004 1:29 pm
door jbeekmann
als je je 4 heel hoog opkrikt en je wisselt je as heel snel dat lekt er niet meer uit dan twee theelepeltjes.

Geplaatst: vr sep 03, 2004 1:41 pm
door Tommy
hheb de auto aan beide kanten even hoog opgekrikt wellicht is dat het

Geplaatst: vr sep 03, 2004 9:09 pm
door jbeekmann
yep!

Geplaatst: za sep 04, 2004 9:28 am
door Tommy
zucht!!

Geplaatst: za sep 04, 2004 2:36 pm
door Tommy
eindelijk gelukt ook met de onderste maar in welke volgorde moet alles terug? Heb al een beetje gerommeld maar ja.
dus eerst aandrijfas, daarna fusee onder met een bout en daarna de drie boutjes??

Geplaatst: za sep 04, 2004 9:16 pm
door Willem de Zwijger
Ik zou eerst de fusee kogel vastzetten met de drie boutjes (die bedoel je toch), dan de aandrijf as, dan de fusee weer monteren. Maar ik kan zo snel niet bedenken waarom het niet op jouw volgorde zou kunnen. Jij slaagt er per slot van rekening ook in om eerst de onderste fuseekogel eruit te krijgen, en daarna nog de wielmoer te lossen...:smile:
Of heb je de bovenste kogels nog vastzitten ? Dan kan het misschien alleen maar op jouw manier.

Geplaatst: zo sep 05, 2004 1:58 pm
door Tommy
Het gaat de goede kant op ik houd jullie op de hoogte.In het grote r4 boek staat trouwens dat je de boel pas vast moet draaien als de auto weer op zijn banden staat, maakt dit echt uit?