Wordt er toch wel IN gelast, ter voorkoming van roestvorming in de toekomst?..Folkert schreef:...overzetstukje...
Goed opknappen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Goed opknappen
Auw.Hugo schreef:Wordt er toch wel IN gelast, ter voorkoming van roestvorming in de toekomst?..Folkert schreef:...overzetstukje...
Ik zal wel moeten. Acht jaar geleden heb een overzetstukje er OP gelast en zit nu met het gedram... Het overzetstukje is, zeg maar, een beetje te kort: Dat wordt heel veel strijkkit...
Gelukkik mocht ik vandaag weer de hele dag!
Zo, dat overzetstukje zit erOP:

En die is met blik hersteld:

Oude schade van Ester (Ze reed met haar viertje tegen mijn viertje aan...) hersteld:

Laatste keer in deze kleur:

Oh nee! we nemen de groene schermpjes!!

Eindelijk weer wat voortgang. Ik hoop dat ik morgen tijd heb om de binnenkanten dicht te blubberen met bodiesjoets...
Zo, dat overzetstukje zit erOP:

En die is met blik hersteld:

Oude schade van Ester (Ze reed met haar viertje tegen mijn viertje aan...) hersteld:

Laatste keer in deze kleur:

Oh nee! we nemen de groene schermpjes!!

Eindelijk weer wat voortgang. Ik hoop dat ik morgen tijd heb om de binnenkanten dicht te blubberen met bodiesjoets...
r-v l-v r-a l-a
maar wat is da ding helemaal rechts op de foto?
kan het na 2 flessen wijn niet helemaal meer thuis brengen.
mijn esther haalt met pinksteren waarschijnlijk haar 4tje op
[zie pm]
[zie pm]
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is een van de binnenschermen (die is al thuis, hoef je niet meer te brengen). Die moeten vooral ook dik in de epoxy...schoapke schreef:r-v l-v r-a l-a
[zie pm]
Was je ongeveer hetzelfde van plan met jouw Esther haar witte viertje (ook: witte 4, ik proef al overeenkomsten...)?
opknappen wel, maar niet om als trouwauto dienst te doen.
niet voor ons althans
niet voor ons althans

R4F4 FASA 1977
Slagharen zorgde voor een korte werkdag vandaag.
Oh nee, we doen toch de zwarte schermpjes...

Ze slapen tenminste alwel dicht bij elkaar: de schermpies en de auto:

Er gaat op twee voorschermpjes en een binnenschermpje gewoon ff een kilo dikke prut... Nah. Hebbik dus veel te weinig...
Hopelijk zijn ze morgen wit...
Oh nee, we doen toch de zwarte schermpjes...

Ze slapen tenminste alwel dicht bij elkaar: de schermpies en de auto:

Er gaat op twee voorschermpjes en een binnenschermpje gewoon ff een kilo dikke prut... Nah. Hebbik dus veel te weinig...
Hopelijk zijn ze morgen wit...
Oh nee, we doen toch de WITTE schermpjes...

Mmmm. zelf gespoten. Voor de deuren vraag ik toch mn vriend de spuiter maar weer...

Mmmm. zelf gespoten. Voor de deuren vraag ik toch mn vriend de spuiter maar weer...
Waarom moet je het daar nou net over hebben??? Die haakjes waaraan ik die dingen aan het plafond hang, zijn niet sterk genoeg. Die ene is al een keer gevallen. En gloeiendegloeiendegloeiende-piep: er is gisteravond bij het verhangen van die schermen (de auto moest ook naar binnen) een nat scherm op de grond gevallen. Die moet ook overnieuw.GijSsie schreef:ziet er weer super uit!
zie ik daar nou een klein deukje op de onderste foto, in het midden van dat voorste spatbord?
-
Ja, maar donderdagavond komt vrind de spuitert weer langs. Dus de onbeschadigde delen voorzichtig op een doekje in de auto gelegd, zodat het hele spul voorzichtig naar buiten geduwd kan worden. Dan kan ik aan de deuren/kap/klep beginnen. Schuren, roest verwijderen, klaar maken om te spuiten, zeg maar...

Schermpje weer geschuurd, zie je nix meer van dattie gevallen is. Motorkap geschuurd. En de schermpjes wonen al heel dicht bij het viertje.