aanlasdeel voorscherm en ander carrosseriewerk

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 699
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht: # 94051Bericht otogazzi »

lesmagnacs schreef:Grappig, de viertjes die hier uit elkaar zijn gehaald varieren van '79 tot eind '83. Op niet één zat zo'n plaat dus ik denk dat ze er gewoon na een servicebeurt zijn afgelaten.
tja de onderkant..... alles op z'n tijd
Weet niet of het standaard vanaf een bepaald moment is.
Weet wel dat die van de F6 breder is dan die van een GTL.
Heb (naast het hemeltje) nog een exemplaar liggen.
Hoi ottogazi laat er maar naast liggen !!! Ik stuur je een PM

PM terug

Afbeelding
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 699
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht: # 97073Bericht otogazzi »

Hoi lesmagnacs,

Hoop dat de terugreis voorspoedig is verlopen en dat de hemel heel is over gekomen.
Gisteravond de wijn paraat gemaakt, en inderdaad met paté een prima combinatie!

( bedenk nu net. Toepasselijk om met pasen over de Hemel te beginnen..... Afbeelding ) Afbeelding
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 97074Bericht lesmagnacs »

Hoi Otogazzi.
De terugreis is prima verlopen, lekker via de RN (Reims Troyes en Auxere)naar beneden. Die bak van ons slurpt nogal als je boven de 90 komt en op de autoroute betalen we het dubbele tarief dus van het uitgespaarde geld lekker een hotelletje genomen. (we blijven zuinige Hollanders natuurlijk) De hemel ligt nu op de zolder van de loods te wachten op betere tijden. Het zal nog wel even duren, maar eens zal hij af zijn.
Bijgaand een fotootje van de lading in de auto. (o.a. een vriezer (3 maanden oud) , grote koelkast, hoge keukenkast, houtkachel, apothekerskast, toiletkastje, 100 kilo eten, keukenmachine, koffiezetmachine (hele luxe nieuw nooit gebruikt.....) Zwembad voor de ganzen, 3 appelbomen, hectoliterbak (????? moet je zien), 300 kilo boeken en tijdschriften, en nog ongeveer 30 stuks ondefinieerbaar spul zoals B&W luidsprekerboxen, CD speler, wekkerradio, en natuurlijk de hemel en onderplaat van R4 etc. etc. Allemaal goed spul dat klaar stond voor het grof vuil en hier nog zeker 10 jaar mee gaat.

Gezellige dagen vanuit Les Magnacs gewenst en wie weet zien we elkaar hier nog wel eens. (p.s. over hemeltjes gesproken mijn achternaam past ook wel bij deze dagen........) Groeten, Cees & Anja
Afbeelding
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 97105Bericht GijSsie »

Mooi busje! Cees, het lijkt net alsof ze in Frankrijk helemaal geen spullen en eten hebben :lol:
Savane 1993 =D
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3152
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Bericht: # 97107Bericht Hanz »

Ja, welke barbaar exporteert er nou voedsel van Nederland naar Frankrijk? ;-)
Gebruikersavatar
4TL
Berichten: 353
Lid geworden op: za mar 30, 2002 2:00 am
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht: # 97109Bericht 4TL »

Wat ben je nou kwijt aan tol op die tolwegen? Ik moet over 14 dagen even naar Lyon nl.
Clio '98
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 97113Bericht lesmagnacs »

Tjonge wat een vragen.... Nou Gijssie, om met jou te beginnen. het is zeker een heerlijke bus !!!! De spullen die we meegenomen hebben zijn allemaal dingen die de familie en bekenden bij het grof vuil wilden zetten. Aangezien we hier van alles kunnen gebruiken en opslagruimte hebben nemen we dat graag mee. Het is toch zonde om een vriezer van drie maanden oud te laten staan !!!!

Hanz..... het eten is hier super voor niet veel geld (12 euro's om 12.00 uur 5 gangen en voor 22 euro in de avond) je helemaal vol laten stoppen met drank en vast voedsel ook de produkten in de winkels zijn hier absoluut beter van kwaliteit dan in nederland maar........ wat dacht je van exotisch eten ??? Wij koken voor het hele dorp (15 man) regelmatig Chinees, Mexicaans en wat je nog meer kan bedenken. Alle kruiden en ingredienten zijn hier absoluut niet te koop dus slepen we dat van de Chinese groothandel uit Nederland mee .Vervolgens gaat de buurvrouw op haar werk roepen dat ze voor het personeel 'buitenlands' gaat koken....... Je snapt dan is het paniek en moeten wij weer op komen draven. (wel leuk overigens)

4TL, de Tol varieert. Hangt af van de auto onze doet dubbel tarief. (Master L2H2) een normale auto is natuurlijk voordeliger en je schiet wel op.

Dit heb ik gevonden !
De : Lille (59, France) (begin tol)
A : Lyon Lyon (69, France)

Itinéraire : Express Véhicule : Routière
Distance : 692.5 km Voies express : 687.4 km
Durée (1) : 06H50
Carburant : 76.70 € (59 l) (brandstof)
Péages (2) : FRA : 49.10 EUR (Tol)
Via deze site http://www.autoroutes.fr/index.php?id=167
Als je op de link klikt kun je de eerste grote plaats in frankrijk aangeven
waar je langs komt, dan je bestemming. Ik heb Lille gekozen maar ik kan me voorstellen dat je via Luxemburg gaat.
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Gebruikersavatar
Tantesjaan
Berichten: 45
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 7:49 pm
Locatie: Nederweert

Bericht: # 97270Bericht Tantesjaan »

Geweldig, wat is ie mooi geworden.
Alleen... mijn man moet nog beginnen. Ehh zal ik het maar beter niet laten zien van tevoren maar als hij al bezig is. :wink:
Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 699
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

En weer nieuwe APK

Bericht: # 97516Bericht otogazzi »

En weer een jaar APK,
Na het vervangen van de ruiterwisserbladen, een rubber van een fusee kogel (BRECHT, dank voor de assistentie!), nieuwe bandjes (die ik nog van de sloper had liggen) , en de stuurkogel rechtsvoor waar spelling op zat dus weer een jaar APK waardig

Nog anderhalve week en dan twee weken lang richting de dordogne!

effe met minimaal 3 viertjes wat bezoekjes afleggen. (groen)
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 97522Bericht lesmagnacs »

Nou je hebt ons adres !!!!!!! Bier staat koud en wijn genoeg in voorraad
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Plaats reactie