Geplaatst: di jan 09, 2007 12:48 pm
Wow, schitterend werk man, vanaf de fundamenten restaureren. Ik lik mijn baard.
Ik zit te denken dat het misschien veel handiger is om die balkenellende weg te halen er er dikke I of H profielen onder te lassen. Dan haal je de benodigde stijfheid ook wel lijkt me zonder dat je met holle ruimtes zit die uit het zicht gaan roesten.GijSsie schreef: Heeft er iemand al eens over gedacht een r4 chassis te ontwerpen dat alle kwalen van het huidige chassis niet heeft en dat zo'n chassis zonder enig risico in een zinkbad kan?
en ik denk dat je met je gewicht heel hard omhoog gaat, die krijg je straks met je 1100cc niet meer op snelwegsnelheid.brecht schreef: Ik zit te denken dat het misschien veel handiger is om die balkenellende weg te halen er er dikke I of H profielen onder te lassen. Dan haal je de benodigde stijfheid ook wel lijkt me zonder dat je met holle ruimtes zit die uit het zicht gaan roesten.
Lelijk hoeft het niet te zijn (eigenlijk zie je ze toch niet) Alleen de bevestiging van het subframe voor wordt dan misschien wat lastig.
Ik zit te verzinnen om van kokerbalken(gegalvaniseerde) een nieuw chassis te ontwerpen, alleen de achterkant. Het word nl. voor mijn aanhangertje.brecht schreef:Ik zit te denken dat het misschien veel handiger is om die balkenellende weg te halen er er dikke I of H profielen onder te lassen. Dan haal je de benodigde stijfheid ook wel lijkt me zonder dat je met holle ruimtes zit die uit het zicht gaan roesten.GijSsie schreef: Heeft er iemand al eens over gedacht een r4 chassis te ontwerpen dat alle kwalen van het huidige chassis niet heeft en dat zo'n chassis zonder enig risico in een zinkbad kan?
Lelijk hoeft het niet te zijn (eigenlijk zie je ze toch niet) Alleen de bevestiging van het subframe voor wordt dan misschien wat lastig.