Chassisbalken

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Mustangsally
Contacteer:

Bericht: # 82775Bericht Mustangsally »

Neeelz schreef:pm naar Le Car, dan komt het goed.
Hij heeft ze er bij mij onder gezet: als je zag wat er aan rot, dun, slap restje plaatwerk uitkwam en wat voor stevig mooi, dik etc. nieuw stuk er weer inging, dan kun je er rustig op vertrouwen dat je die inzetstukken rustig kunt gebruiken: beter dan origineel!
Kijk, aan dit soort antwoorden heb je tenminste iets.
Vandaag naar Le Car toe om deze delen op te halen.....

I'll keep you posted.
Le Car
Contacteer:

Bericht: # 84397Bericht Le Car »

Al aan het lassen geslagen.??

FOTO>>>> :P
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
4TL
Contacteer:

Bericht: # 84622Bericht 4TL »

Nope. Gezien de omvang van de klus gaat dit pas na de kerst pas gebeuren ivb. met tijdgebrek.
Uiteraard ga ik fotograveren en mijn bevindingen hier vastleggen.
Clio '98
Mustangsally
Contacteer:

Bericht: # 84728Bericht Mustangsally »

Helaas, ook Mustang is ondanks de goede voornemens nog niet aan het lassen geslagen.

Mijn tweede set handen laat het tot nu toe helaas steeds afweten, en die heb ik echt nodig om de hele achterwielophanging eronderuit te halen zonder deze helemaal stukje bij beetje te moeten demonteren.

Toen er eindelijk een mogelijkheid voor een afspraak was, moets Mustang iemand helpen verhuizen, een afspraak die al geruime tijd stond en waar hij eigenlijk niet onderuit wil.

Hopelijk maken we dit jaar nog een begin met sleutelen, en ik zal er een fotoreportage van maken....
erik ruigrok

Bericht: # 85049Bericht erik ruigrok »

Op 2 jan. begin ik aan het strippen van mijn 4tje, ook daarvan moeten de kokerbalken gedaan worden. Kan iemand me de binnen maten van de de nieuwe delen geven. Op het werk kan ik ze dan laten kanten, scheelt een hoop poen. Heeft iemand een foto van zo een reparatiedeel?
Alvast bedankt.
Erik
4TL
Contacteer:

Bericht: # 86965Bericht 4TL »

Zo 't de balken zijn weer hard.
't zat redelijk mee, maar ik heb wel genoeg renault 4 gezien voor de aankomende tijd...
Afbeelding
Clio '98
Plaats reactie