R4 GTL aanhanger

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

R4F6GTX Automaat

Bericht: # 70979Bericht R4F6GTX Automaat »

Misschien ook mooi om in de voorkant van de aanhanger een achterklep van de R4 te maken. Als je die dan vast last is er meteen stevigheid en je hebt ook een raampje.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
GijSsie

Bericht: # 87139Bericht GijSsie »

Afgelopen vakantie het chassis schoongeborsteld is bijna klaar en er kwamen veel roestplekken tevoorschijn. Dus k heb weer wat te lassen :) .

Ik had ook al een frame gemaakt voor de voorkant waar de plaat tegenaan komt, ook enkele verstevigingen. Dus dit project vordert ook langzaam maar zeker 8)

Ik zal binnenkort foto's maken
Savane 1993 =D
GijSsie

Bericht: # 87287Bericht GijSsie »

Hier foto van de versteving van de koets voor de voorkant.
Afbeelding

En hier een foto van het grotendeels aan de buitenkant ontroeste chassis. De doorgeroeste stukken zijn eruit geslepen. Na overleg met pa besloten om de achterbalken eruit te slijpen en die dan verder door te laten lopen.

Afbeelding

De maat die ik nodig heb 140x70x2 is helaas niet te krijgen alleen maar in 4 mm dik, en de hoge staalprijs helpt ook niet mee. Dus dit project word even op de langere baan geschoven, totdat ik 2 mooie kokers heb kunnen vinden, tegen een voor bij betaalbare prijs.
Savane 1993 =D
ap

Bericht: # 88330Bericht ap »

je kan toch een Y vormige dissel maken en in je kokerbalken vastlassen of vast bouten
Plaats reactie