linker voorlamp doet het niet
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
M'n R9 heeft ook zoiets. In de connector van je koplamp is de stekker van je dimlicht versleten. die zou je eigenlijk moeten vervangen, maar dat is nogal een priegelwerkje. De quick & easy-methode is de hele connector eraf knippen en met een exemplaar uit een willekeurige Renault van de sloop vervangen. Zorg dat je bij de vervanger een eind draad eraan hebt zitten zodat je die met een paar AMP-connectoren aan de draadboom van je R4 kan zetten. Krimptang + connectoren zijn wel te vinden in de bak van 8 euro aanbiedingen bij de bouwmarkt.jaapgeerts schreef:mensen,
ik heb het probleem nog niet kunnen vinden. De aarde is goed, omdat het groot licht het wel doet en knipper en stadslicht ook. Nu is dus het probleem:
waarom doet mijn dimlicht het niet. Het lampje is niet kapot, want die heb ik net vervangen.
Moet ik nieuwe draden gaan trekken van ... ? waar naar waar ?of is er een andere oplossing?
-
- Contacteer:
heb er een nieuw stekkertje tussen gezet > dat ding waar de pootjes van je duplolamp in gaan. Nu doet het licht het wel weer.
Bij de stadslichten die het soms wel en soms niet doen zijn het ook brakke stekkertjes. GEwoon aan vervanging toe dus.
bedankt voor je reactie nog!
Bij de stadslichten die het soms wel en soms niet doen zijn het ook brakke stekkertjes. GEwoon aan vervanging toe dus.
bedankt voor je reactie nog!
Rosa; r4 rood type L bouwjaar 1986
> www.JaapGeerts.nl<
> www.JaapGeerts.nl<