Nog even he...
HOE RELAXED dat iedereen zo tof mee denkt... Ik heb ook al 400 oude topics door gelzen en het is allemaal zo ontieglijk handig, zo'n r4 forum...
Geniaal die foto's roel, grappig om het zo te zien (of na ja, grappig....) Weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten... Ben benieuwd wat ik te zien krijg als we dat ding omhoog hebben. Vorig jaar waster nog niks mis mee, dus misschien valt het allemaal wel mee... je weet het niet he...
En Jasper, thanks voor je reactie, had ik het toch goed met die wiellagers. En tja, kmoet dus toch gaan lassen... of na ja, iemand opzoeken die dat kan... Ik heb er best wel wat geld voor over, aangezien het een behoorlijke klus is en niet echt een klusje is waar je heel erg vrolijk van wordt geloof ik.... De meneer waar ik hem heb gekocht kan ook lassen en is een goede collega van mij... Kon hem helaas vandaag niet bereiken maar misschien is daarmee het grote probleem opgelost van een meneertje zoeken die kan lassen en tevens heeft hij een enorme garage met brug... Dus misschien komt het allemaal goed...
Ik heb ook al een geniaal help-mariek-met-het-fixen-van-haar-auto-aanbod gekregen, hulde aan de r4club!!!!
klas trouwens op nu.nl dat apk keuringen strenger gecontroleerd gaan worden... Dus als je zonder rijdt wordt het allemaal wat lastiger... Handig voor ons..... Ik voel me trouwens niet aangesproken bij het lezen van de opmerking dat een heleboel autogebruikmensen niet eens weten hoe de motorkap open moet....
Tijdens het bestellen bij brezan begon de verkoopmeneer me steeds vreemder aan te kijken... kreeg de opmerking dat ie niet veel chickies in de winkel had gehad met zulk soort bestellingen... Ik was er ook over aan het praten of ik al 300 keer een fuseekogel verwisseld had enzo... Heb maar niet verteld dat dit m'n 1e keer gaat worden en alle info via de site had verkregen... Ben echt benieuwd hoe ik over 2 weken praat... misschien lukt het allemaal wel gewoon, geen idee... Zou het wel een strakke actie vinden...
liefs mariek