Contactpuntjes gas motor
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Bruutmans
- Contacteer:
Second handje dus.(kosten die?)
Maar is het veel beter?M.a.w heeft het wel nut dan?
Kom ik toch langzaam uit op welke is beter of heeft de betere kwaliteiten,gemak,verdeling e.d.?
Klopt het ook dat de puntjes dan niet meer onder de schijf zitten maar er gewoon bovenop?
Kom ik toch langzaam uit op welke is beter of heeft de betere kwaliteiten,gemak,verdeling e.d.?
Klopt het ook dat de puntjes dan niet meer onder de schijf zitten maar er gewoon bovenop?
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
Die schuine bedoel ik, die naar de linkervoorlamp wijst, met een veertje om het schroefje, die naar binnen in de carb gaat en waar je niks van ziet of er iets beweegt als je er aan draait. Dat andere schroefje maakt wel dingen aan het bewegen als je er aan draait, die is voor de afstelling van de gashendel.BrůţųÅ â„¢ schreef:Welke is dat?R4F6GTX Automaat schreef:Heb je het bovenstaand schroefje misschien helemaal dicht gedraaid? Probeer het eens een paar slagen open te draaien of dat beter werkt..
Bovenstaand?
Voor zover ik kan zien zitten er 2 die schuine en ietsje rechts ernaast die andere.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
> nie zoveel check clubmagazijnBrůţųÅ â„¢ schreef:Second handje dus.(kosten die?)
> onderdelen ietsie goedkoper, makkelijker aan je puntjes werken
> ik zeg altijd dat ie met Ducellier beter loopt, maar dat kan ook psychisch zijn...
> erbovenop, onder een stofkapje
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
Hij heeft al een Ducellier ,alleen weet ie dat zelf nietjbeekmann schreef:> nie zoveel check clubmagazijnBrůţųÅ â„¢ schreef:Second handje dus.(kosten die?)
> onderdelen ietsie goedkoper, makkelijker aan je puntjes werken
> ik zeg altijd dat ie met Ducellier beter loopt, maar dat kan ook psychisch zijn...
> erbovenop, onder een stofkapje

- Bruutmans
- Contacteer:
Nou das wel enorm lekker,zal het de kleine vent eens zeggen.
Die vroeg me in de auto trouwens waarom we niet bij jullie bleven eten??
Hoe die daar nou aan komt,heb me rot gelachen.
Blijkbaar heb ik dus al een ducelier,hell yeah!! hahahaha ik ben een gelukkig man zonder het te weten.
Die vroeg me in de auto trouwens waarom we niet bij jullie bleven eten??
Hoe die daar nou aan komt,heb me rot gelachen.
Blijkbaar heb ik dus al een ducelier,hell yeah!! hahahaha ik ben een gelukkig man zonder het te weten.

ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?