Pagina 2 van 3

Geplaatst: za mar 05, 2005 11:28 am
door loek
Hee Paul, ben toch bang dat je vergaderkalking hebt !!
Ben er zelf al 52, goddank nog geen last van!

Ik ben bij je geweest om naar het natoautootje te kijken.

Leuke site heb je trouwens, had ik nog niet gezien!

Loekie

Geplaatst: za mar 05, 2005 11:31 am
door Bruutmans
Wat voor een site dan? :o

Geplaatst: za mar 05, 2005 11:55 am
door loek

Geplaatst: za mar 05, 2005 12:00 pm
door R4F6GTX Automaat
Ik zal de foto's opzoeken van uit elkaar geklapte motorkappen veroorzaakt door de choke. Maar je doet maar hoor, bouw er maar fijn de choke op en ga maar lekker vliegen.
Als je het gasstuk onder de carburateur hebt zitten is de kans op ontploffingen kleiner als wanneer ie boven de carb zit. Zo is het me tijdens de opleiding geleerd en voorbeelden (en foto's) lieten zien hoe het niet moest. Verder is al mijn informatie geheel vrijblijvend en of je het er mee eens bent of niet interesseert me nix.

Geplaatst: za mar 05, 2005 12:03 pm
door R4F6GTX Automaat
loek schreef:Hee Paul, ben toch bang dat je vergaderkalking hebt !!
Ben er zelf al 52, goddank nog geen last van!

Ik ben bij je geweest om naar het natoautootje te kijken.


Loekie
Oooooooooooooooh ja, nu weet ik het weer. Met je zoon of zo bij mijn tuintje.
De NATO R4 gaat trouwens binnenkort weer opgeknapt worden maar is niet meer beschikbaar voor verkoop.

Geplaatst: za mar 05, 2005 12:25 pm
door loek
psies, ben die vent die niks meer heeft laten horen !! :oops:

Was even bang dat je NATO ging slopen, dus ben blij dat ie straks weer op de weg mag ! ik blijf het een leuk, apart ding vinden.


Loekie

Geplaatst: za mar 05, 2005 12:33 pm
door R4F6GTX Automaat
loek schreef:psies, ben die vent die niks meer heeft laten horen !! :oops:

Loekie
toch vergeetachtig?

Geplaatst: za mar 05, 2005 12:45 pm
door loek
YEP...............
Even een andere vraag :lol: ga dadelijk verder met het monteren van de kop van het 4tje. Is de aantrekvolgorde van de kopbouten het zelfde
zowel bij de 845 motor als de 1100 ?

Geplaatst: za mar 05, 2005 12:53 pm
door Rodeo-6
loek schreef:YEP...............
Is de aantrekvolgorde van de kopbouten het zelfde
zowel bij de 845 motor als de 1100 ?
NEEN, want je hebt twee bouten extra.

Heel belangrijk is dat de gaten in het onderblok waar de bouten dus in gaan, VOLLEDIG olie en water vrij zijn, dus HONDERD procent schoon.
Ook heeel belangrijk is, dat de koppakking een boven en een onder kant heeft.

Plaatje komt zo.

Even later, Zit in je mailbox

Geplaatst: za mar 05, 2005 2:25 pm
door Bruutmans
R4F6GTX Automaat schreef:en of je het er mee eens bent of niet interesseert me nix.
Pfff,moe word ik daarvan,waarom altijd nog even die negatieve nasmaak erin gooien?
Zit je iets dwars jongen?
Ik vertel slechts wat mij vertelt is.
Meningen ventileren is wat we hier doen.

Geplaatst: za mar 05, 2005 10:01 pm
door R4F6GTX Automaat
Nee hoor, gewoon in het algemeen. Ik vertel ook slechts wat mij verteld/geleerd is.

Geplaatst: zo mar 06, 2005 1:18 pm
door R4F6GTX Automaat
Bruutje schreef:Geloof in je eigen leugens, dan zit je altijd goed.
Ja, echt iets voor jou...

Geplaatst: zo mar 06, 2005 1:22 pm
door Bruutmans
Hahaha jouw zit echt iets dwars he.

Ik dacht dat jij naar swalmen zou komen?

Geplaatst: zo mar 06, 2005 1:52 pm
door Rodeo-6
Mag ik me inmengen in de bovenste vier berichtjes :(

Geplaatst: zo mar 06, 2005 1:54 pm
door Jan-Geert
of gewoon weer ontopic :D