ziet er goed uit!
alleen ben ik meer zoiets van plan als gooi het blok er zomaar in.
kijk wel hoelang deze vier het volhoudt, het blok kan dan altijd weer in een volgende 4..
misschien de verkeerde instelling, maar het kan volgens mij op die manier nog lang goed gaan, gewoon aandacht aan alles blijven besteden en het blijft wel rijden.
heeft er iemand nog iets aan zijn remmen veranderd??
of gewoon nieuwe blokken en schijven steken en het gaat goed?
lijkt mij wel, want je HOEFT natuurlijk niet harder te rijden dan normaal.
maar dat wordt moeilijk denk ik met zo´n blok erin.
oh ja weet iemand zo uit zijn hoofd de aanhaalmomenten van de cilinderkop??
groet
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Ik zou je remmen verbeteren door er RVS-omvlochten leidingen te gebruiken ipv de originele flexibele delen. Dat scheelt al pedaalkracht en je hoeft niet je hele systeem om te bouwen. Uiteraard zijn gereviseerde klauwen wel gewenst neem ik aan. Anders worden het AT-remmen? Zijn deze anders? Misschien een grotere zuiger?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
AT schijven zijn identiek aan gtl schijven. Hoe het zit met de klauwen durf ik zo ff niet te zeggen. Heb nog gekeken naar geventileerde r15/r20 schijven, maar dat gaat niet passen, helaas.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
schijf maakt ook niet zo heel veel uit aangezien je niet veel groter kwijt kan in de velg. Vraag is of de cilinderdiameter in de klauw groter is. (en of de klauw dan dezelfde bevestigingsgaten heeft, wat dan wel weer niet zo zal zijn..).
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Zozo, wat een lof zeg. Dank dank
Heb er inderdaad wel erg mijn best op gedaan.
En zijn nog veel meer foto's, maar ik zal er dan maar een nieuw topic van maken bij diversen. Anders wordt het zo onoverzichtlijk.
Tis idd bling bling. Maar waarom heb je 2 verschillende draagarmen links-rechts voor/boven? Vind de rechter der nogal wat steviger uit zien. Zoiets wil ik ook gaan maken... lekker sterk.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ik denk dat de rechter een stu nieuwer is dan de linker. Een vervang arm. Die zat ook op mijn f4. Dit waren de twee besten van de vier. Eigelijk is dat de enige reden. Of die echt steviger is....weet ik niet.
Jan-San schreef:Ik denk dat de rechter een stu nieuwer is dan de linker. Een vervang arm. Die zat ook op mijn f4. Dit waren de twee besten van de vier. Eigelijk is dat de enige reden. Of die echt steviger is....weet ik niet.
De linker is van een F6. Dat is in principe een aanrader! En als je toch een lasapparaat bij de hand hebt: ff rondom dichtlassen=nogsteviger...