Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo jul 21, 2004 2:51 pm
door john9
Ja het is een vreemd probleem, buiten dat het natuurlijk veel leuker is als je een beetje kunt scheuren met die auto, is het ook nog link want ik kan maar met moeite met het verkeer meekomen, ik zal toch voor de gein de 4 origele (kale) banden er eens onder zetten, kijken wat ie doet, de koppeling is ook nog goed dus dat was het ook niet, ik moet m denk ik maar eens meenemen naar de sleuteldag en even door de pro's laten bekijken, bedankt in ieder geval voor t meedenken..

Geplaatst: wo jul 21, 2004 2:53 pm
door john9
Oh ja, andere tips zijn natuurlijk zeer welkom..

Geplaatst: wo jul 21, 2004 3:01 pm
door john9
voor de liefhebbers, wat fototjes van hoe ie was en er nu uitziet..

Geplaatst: wo jul 21, 2004 3:09 pm
door schoapke
sorry dat ik het zeg, maar nu ziet i er niet uit. Uhhhh ik bedoel natuurlijk ; Ik zie'túm ni

Geplaatst: wo jul 21, 2004 3:54 pm
door Rodeo-6
beetje vage fotootjes

Geplaatst: wo jul 21, 2004 4:42 pm
door john9
jongens, op de website natuurlijk ...

Geplaatst: wo jul 21, 2004 4:49 pm
door Bruutmans
En die is "under construction" :smile:

Geplaatst: wo jul 21, 2004 4:52 pm
door cees en jantine
zit het niet in de carb?? die banden moet geen verschil uitmaken, wij hebben 165 breed maar die 2cm breder moet niet uitmaken.
klinkt meer of de motor ademnood(of benzinenood natuurlijk) krijgt, probeer het eens een stukje zonder luchtfilter huis ofzo.
wat voor een carberateur(of hoe schrijf je dat) en luchtfilterhuis zit erop ook van een 1100(klinkt als een domme vraag maar je weet nooit natuurlijk).
succes verders
ziet er wel goed uit de rodeo.

groeten cees
ps zou een alpineblok niet nog leuker zijn in een autootje van 450 kilo!

Geplaatst: wo jul 21, 2004 5:04 pm
door john9
Ja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen, carburateur schoonmaken, het is volgens mij wel een originele, want ik heb de hele motor zo uit een sloop 4-tje gehaald met 60-d km op de teller..
toen ik m net had kon ik er een gereviseerd alpine blok bij kopen, maar ja, veel geld, toen nog 2000 gld, en toch wel een beetje link met dat gewicht en die brede banden...

Geplaatst: wo jul 21, 2004 5:07 pm
door john9
Ik heb trouwens wel eens van iemand gehoord dat dat een bekende kwaal was bij bepaalde 4-tjes, dat niet willen doortrekken in de 4 (toepasselijk) is hier iets over bekend?

Geplaatst: wo jul 21, 2004 5:14 pm
door Bruutmans
Carburateur eraf dan en een nacht lang in de diesel leggen.