snelheidsproblemen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Ik heb een probleem met mijn rodeo 4, hier ligt een 1108 motor in, in de versnellingen 1,2 en 3 loopt hij prima, trekt redelijk fel op, maar zo gauw ik overschakel naar de 4 wil ie niet meer, het lijkt wel een soort overdrive, de auto haalt met moeite 85 km, bougies en ontsteking zijn nieuw en goed afgesteld, kleppen zijn gesteld, heeft iemand nog tips waar ik naar kan kijken? er liggen we 185 banden op, maar ik neem aan dat dit geen problemen mag opleveren.
John
John
-
-
- Bruutmans
- Contacteer:
Ik weet wel dat verkeerde wielen een verkeerd kilometrage kan aangeven(je rijd bijvoorbeeld harder dan de teller aangeeft).
Maar of dit verschil maakt?? geen idee,laat ik aan de pro`s over.
Maar of dit verschil maakt?? geen idee,laat ik aan de pro`s over.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- Bruutmans
- Contacteer:
Tja lijkt mij ook.
Maar ja grotere banden zou goed kunnen dan heb je meer trekkracht nodig,kijk maar es naar een (extreem voorbeeld)bigfoot-wagens,joekels van wielen maar wel enorm veel power.
Ik kan me voorstellen dat hoe groter de wielen... het motortje die ook maar even rond moet zien te draaien he,hoewel het toch raar is dat ie in 1ste 2e en 3e versnelling geen problemen ermee heeft.
Maar ja grotere banden zou goed kunnen dan heb je meer trekkracht nodig,kijk maar es naar een (extreem voorbeeld)bigfoot-wagens,joekels van wielen maar wel enorm veel power.
Ik kan me voorstellen dat hoe groter de wielen... het motortje die ook maar even rond moet zien te draaien he,hoewel het toch raar is dat ie in 1ste 2e en 3e versnelling geen problemen ermee heeft.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?