Pagina 2 van 2
Geplaatst: do mei 27, 2004 11:36 pm
door W111
Weet je waar ik aan zat te denken, je hebt wel eens zo'n enorm dikke-nekken motorjacht gezien in de haven van St Tropez bijvoorbeeld. Die jachten hebben achteraan zo twee van die beugeltjes en daar hangt dan een reservebootje aan. Ik dacht zo 2 beugeltjes aan mijn Mercedes de maken en daar het viertje aan te hangen, maar dat is natuurlijk niet nodig want zo'n Gestapo-Cruiser gaat niet hendig kapoet...
Geplaatst: do mei 27, 2004 11:51 pm
door Rodeo-6
Op 2004-05-26 23:07, schreef p304c:
even uit nieuwsgierigheid,
wat is het verschil tussen een gtl en een f4 onderstel?
Geen
Geplaatst: vr mei 28, 2004 9:29 am
door jbeekmann
die beugeltjes heten 'davids' (één david, twee davids)
Geplaatst: zo mei 30, 2004 11:52 pm
door ms.dageraad
maar dan wel met een t. dus davits. als je er niks van weet moet je ook niet doen alsof. (even katten.sorry. ik kon het niet laten)
Geplaatst: zo mei 30, 2004 11:56 pm
door ms.dageraad
Op 2004-05-27 11:02, schreef R4F6GTX Automaat:
Nee, het chassis van de F6 is duidelijk ook langer. Het is in princiepe wel hetzelfde chassis, maar dan op de hoogte van de achterbank een stuk tussen gezet. Een stuk van naar schatting 25 cm.
Zou ik een verlengde gtl-koets op een f6-chassis mogen zetten? Dan kan ik die lange dames van me nl weer in een 4tje douwen ipv in mijn 4x4.
Geplaatst: ma mei 31, 2004 9:39 am
door R4F6GTX Automaat
Dat was ook een van mijn plannen, een limousine-R4 te maken. Maar ach, ik heb er al zoveel staan, onverkoopbaar...
Geplaatst: zo jun 13, 2004 10:16 pm
door ms.dageraad
Dus het mag wel volgens jou paul? Ik wil het dan eigenlijk een r4 gtx pallas noemen.