...maar de R12 en R14 zijn toch wel serieus lelijk hoor, de 19 gaat qua verhoudingen wel, maar is een beetje "main-stream" zeg maar.... Neem dan een 16, dat is WEL mooi (met dubbele koplampen vooral, liefst in grijsblauw!)
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
Op 2003-05-15 22:21, schreef David:
...maar de R12 en R14 zijn toch wel serieus lelijk hoor, de 19 gaat qua verhoudingen wel, maar is een beetje "main-stream" zeg maar.... Neem dan een 16, dat is WEL mooi (met dubbele koplampen vooral, liefst in grijsblauw!)
juist, jij snapthet, het is een "main-stream"
rot-no.
Hij doet het weer niet
Op 2003-05-14 22:50, schreef an3s:
Dat was ik en volkomen terecht! De renault 19 is met afstand de lelijkste auto die renault ooit gemaakt heeft en is gewoon een franse kopie van de K*d*tt
Schaam je dat je er in rondrijdt.
an3s (heeft ooit een jaartje noodgedwongen in een K*d*tt sedan rondgereden, vandaar)
Mede door de 19 is Renault echter wel weer opgeklommen tot wat het nu is
OVER SMAAK VALT NIET TE TWISTEN!! Dat wil dus zeggen dat daar verschillen van mening over kunnen bestaan!!! Ieder zijn ding natuurlijk, de ene vindt een bijvoorbeeld een Citroen Ami6 (met dat maffe achterruitje) een superauto, de ander vindt het h-e-l-e-m-a-a-l niks. Mag toch!??? Er zijn echt genoeg mensen die een viertje echt niet mooi vinden en bv. een 19 wel. Of wat dacht je van de Avantime?? Maar als iedereen een viertje had bestond deze club niet, zou toch jammer zijn!
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
dat snap ik dus niet. Een R19 is toch een van de meest onpersoonlijk, niks-uistralende wagens die er rondrijden? (Ja het blijft persoonlijk, sorry, maar ik ben geen lid van de R19-club )
Je hebt toch niet zomaar 4 R4's voor je deur (en onder de boom) staan?
oke, ik viel haast van mijn stoel, maar het zla door de witte wijn van deze avond komen. Die ging nogal vlot naar binnen. Tenminste die indruk had ik toch toen de fles leeg was!