Renaultspecialist gezocht
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Mijn RENAULT 19
met een 1.7 moter en een twee traps weber heeft een probleem.
Hij doet het n.l. niet meer als de moter op temperatuur is.
Ook niet op de choke.
Dus hij/zij krijgt geen benzine meer door ...........?
koude start is prima
Help
Kees de vries
P.s. Stuur me een mailtje, naast een bericht op het forum
met een 1.7 moter en een twee traps weber heeft een probleem.
Hij doet het n.l. niet meer als de moter op temperatuur is.
Ook niet op de choke.
Dus hij/zij krijgt geen benzine meer door ...........?
koude start is prima
Help
Kees de vries
P.s. Stuur me een mailtje, naast een bericht op het forum
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Klinkt als Vapor Lock. ergens een luchtbel in de leiding. Kan komen door poreuze brandstofleidingen, maar kan ook als ze bv recentelijk vernieuwd zijn, dat ze te dicht tegen het motorblok lopen, waardoor de benzine verdampt voor ie in de carb is. Check of de klemmetjes allemaal goed vast zitten en of de leidingen niet poreus zijn. Anders dat ding verkopen en een echte auto kopen, bv een Renault 4. 

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Je zou het ook in de ontsteking kunnen zoeken. Toen ik nog in de automaterialenzaak werkte, kwamen dergelijke klachten veelal voor bij *p*ls. Als de motor koud was, liep die perfect, maar als die warm was, dan scheed hij of spontaan ermee uit of na enkele ploffen. Hierna de motor aan laten slaan kon je wel vergeten. Je moest gewoon weer wachten totdat de motor koud was. Oorzaak was de ontstekingsmodule. Na het vervangen hiervan geen centje pijn meer.
keessie met zijn zessie
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Bedankt maar hij doet het al weerOp 2003-05-11 12:51, schreef keessie:
Je zou het ook in de ontsteking kunnen zoeken. Toen ik nog in de automaterialenzaak werkte, kwamen dergelijke klachten veelal voor bij *p*ls. Als de motor koud was, liep die perfect, maar als die warm was, dan scheed hij of spontaan ermee uit of na enkele ploffen. Hierna de motor aan laten slaan kon je wel vergeten. Je moest gewoon weer wachten totdat de motor koud was. Oorzaak was de ontstekingsmodule. Na het vervangen hiervan geen centje pijn meer.
>> Doe mij maar een DAF <<
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
een los zittend benzineslang klemmetjeOp 2003-05-11 22:05, schreef Folkert:
Ja, wat was het nou?
en een nieuwe tweedehandse ontstekingsmoduul.
En ik wil het woord kadett niet meer zien in deze r4-wereld.
Dat zijn geen auto's, bah
geef mij maar een R. met vage kuren of met grote gaten op onmogelijke plaatsen.
Heb jullie ook stromend water in de rotno, als je links of rechts af slaat ?
>> Doe mij maar een DAF <<
Dat was ik en volkomen terecht! De renault 19 is met afstand de lelijkste auto die renault ooit gemaakt heeft en is gewoon een franse kopie van de K*d*tt
Schaam je dat je er in rondrijdt.
an3s (heeft ooit een jaartje noodgedwongen in een K*d*tt sedan rondgereden, vandaar)
Schaam je dat je er in rondrijdt.

an3s (heeft ooit een jaartje noodgedwongen in een K*d*tt sedan rondgereden, vandaar)

Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.