Ik zou graag komen want ik heb nog een hoop te leren, maar ik denk dat ik eerst een dag moet klussen voordat ik met de combi naar Friesland durf te rijden. Het is de eerste paar maanden namelijk nogal een aaneenschakeling van mankementen geweest. Ik geloof dat ik nu alles wel gefixt heb, maar dat ik de vorige keer ook...en die keer darvoor....
leuk een sleuteldag kan ik eindelijk eens wat anders leren dan elek dag economie, als jullie weten wanneer hoor ik het graag wat mij betreft liever op zondag dan zaterdag, en als ik kom waarschijnlijk met twee man
ha tommy, waarschijnlijk valt de sleuteldag op zaterdag. de datum is nog niet bekent maar zodra we meer weten dan zetten we het op het forum. groeten henk en elly
Helemaal vanuit belgie naar het noorden rijden voor 1 dagje sleutelen?? Ik denk der niet over, maar je moet het uiteraard zelf weten. Misschien kun je beter wachten tot het eens een keer in het zuiden of zo georganiseerd wordt.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
tis inderdaad een hele trip voor 1 dag dat wel.... als er echt mensen zijn die liever de zondags dan terug rijden, kan ik eventueel wel een aantal slaapplaatsen creeren, bij mij vandaan nog geen 15 minuten rijden!
verkaatje is nu eigenlijk VIERkaatje....;pompidompidom tijgertje!!!!)