ap schreef:hoezo niet?
een 1400 energy gaat er toch ook in?
en een gt turbo toch ook?
Ik neem aan dat je er ook mee wilt rijden en (hij komt uit België dus mag je niet te gek ombouwen) dus om het geheel nog door de keuring te krijgen zal het daar moeilijk worden. Maar okee, jij je zin, het past wel maar je moet er wel het hele schutbord en het halve dashboard voor slopen etc
antwoord: ja het past
voetnoot: met wat aanpassingen aan de auto
Automobielen: Blauwe Volvo 245 uit 1979 Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967 Renault FUEGO GTL 1983 Grijs Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
volgens mij had ik dat toch al 09 Apr 2009 21:11 op het forum gezet
schoapke schreef:de algemene strekking van de antwoorden is: Ja het is als het echt moet in te bouwen in een R4, maar dan moet je wel het een en ander aanpassen.
bedankt voor alle snelle en overvloedige reactie's!!
aanpassingen enzo kan mijn niet schelen, keuring ook niet.. aangezien het een old timer is hoef ik maar 1 maal naar de keuring en erna doe ik wat ik wil!!
er komt een 1200 blokje in mijn R4F6 met GTL bak...
(hoe weet ik als het een cleonis?) of hoe het ook heet!!
is er ergens een lijst met alle motoren die passen op de versnellingsbak van mijn GTL? bedankt
Ik heb zo vaag het vermoeden dat de inbouw van zo'n T55 Turboshaft in combinatie met de originele benzinetank ertoe zal leiden dat de auto met een tankinhoud niet veel verder komt dan zijn eigen lengte.
Kan me herinneren dat ik ooit gehoord heb van het feit dat de kop van een twingo op het onderblok van een R4 1108 past? Geeft dat niet genoeg extra power? Is immers injectie enzo dan.
Renault 4 GTL 1985
Renault 4 GTL Clan 1989 (zeer krokant 15 jaren project)
Overigens heb ik nog ergens een lijstje met daarop de meeste type's motoren van renault van de afgelopen 20-25 jaar, met uitleg en specificaties. Zal eens ff kijken of ik dat op het internet kan ketsen.