Een beige bestel-F6, op de Muntweg in Nijmegen, met blauwe achterdeur en giraffon, waarop een Go Fast-sticker prijkte. Naar het kenteken heb ik alle haast huiswaarts niet gekeken.
Ik meen vanavond om 22.20 uur op de Middenbrabantweg in de richting Tilburg een R4 bestel te hebben zien rijden.
Het was erg donker, dus geen 100% positief; gele koplampjes waren wel duidelijk, en erachter leek op het silhouet van een F4 a 6.
Bedenk dat ons beider voertuigen met 90 kilometer per uur reden (en in tegengestelde richting) en je zult begrijpen dat ik niet alles gezien kan hebben. Twintig minuten later reed ik zelf op hetzelfde punt, maar dan met een GTL ( het wit zal niet opgevallen zijn).
Misschien ook wel 41. Als je met een gelede bus op een boerenweggetje staat terug te steken kan het zomaar gebeuren dat je niet overal alle aandacht aan kunt besteden...
Die kerende gelede bus was ons ook opgevallen toen wij met onze blauwe 41 rond Kaatsheuvel bezig waren met het uitzetten van een rit....
De helmondse 4tjes komen ook verder dan regio Zuid-Oost Brabant...
Die rit wordt overigens gereden op 6 september en gaat vanuit de rittensportclub in Breda: www.baronierijders.nl
De rit voor de D-klasse is een mooie kaartleesrit met een paar, eenvoudige, kaartleestechnische foefjes en ook voor onervaren kaartleesritrijders leuk om te rijden. Ook niet leden van de Baronierijders zijn welkom om kennis te komen maken met de kaartleessport! Deelname kost 12 euro voor een auto met twee niet-leden.
Enige uitleg voorafgaand aan de rit over het kaartlezen kan geregeld worden!
Renault Classique schreef:Die kerende gelede bus was ons ook opgevallen toen wij met onze blauwe 41 rond Kaatsheuvel bezig waren met het uitzetten van een rit....
De helmondse 4tjes komen ook verder dan regio Zuid-Oost Brabant...
Die rit wordt overigens gereden op 6 september en gaat vanuit de rittensportclub in Breda: www.baronierijders.nl
De rit voor de D-klasse is een mooie kaartleesrit met een paar, eenvoudige, kaartleestechnische foefjes en ook voor onervaren kaartleesritrijders leuk om te rijden. Ook niet leden van de Baronierijders zijn welkom om kennis te komen maken met de kaartleessport! Deelname kost 12 euro voor een auto met twee niet-leden.
Enige uitleg voorafgaand aan de rit over het kaartlezen kan geregeld worden!
Kan dat ook met een eh.... echte auto?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Vandaag op de oldtimerdag in Ruinerwold 3 juweeltjes van R4tjes uit de beginjaren 60, waarvan zelfs 1 Super in superstaat.
Clubstickers zaten er niet op.
Niet getoeterd of gezwaaid, wel met alle trotse eigenaren (waarvan 2 bekenden) gepraat.
@ R4F6etcAutomaat: Het rijden van de genoemde kaartleesrit kan en mag met elk type personenwagen, ongeacht bouwjaar, kleur en brandstofverbruik! Fun voor eenieder dus! Naast een auto dient een equipe te bestaan uit een chauffeur en een navigator.