ansichtkaart
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Boerammetje
- Contacteer:
Pfft. Nederland op zijn kleinst.-Trelleur- schreef:Waarom? Een commerciële link in een onderschrift is bovendien niet toegestaan.
Die regel is alleen gemaakt om mensen die echt een commerciele link plaatsen en hier profijt van hebben, mee te laten betalen aan het data verkeer.
Ik heb ook al een hele lange tijd een "commerciele link" onder mijn onderschrift staan, moet ik die nu ook van je weghalen?!?!
Maar als iemand nu een product of dienst oid wil laten zien wat hem opgevallen is (leuk restaurant, mooie france camping of een goed kwaliteits product etc.)Dan is dat toch alleen maar leuk? Dan kom je tenminste nog eens op een site waar je normaal gesproken nooit terecht zou komen.
Clio '98
- lesmagnacs
- Contacteer:
leeg haal maar weg
Laatst gewijzigd door lesmagnacs op do mei 29, 2008 1:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
-
Oneens met 4TL.
Dit is het R4-clubforum. Dat zegt toch genoeg? Dit soort aanprijzingen hoort hier gewoon niet thuis. Anders gaat het voortdurend zoals met dit topic: na 5 berichten ontregeld en het gaat nergens meer over.
Elk huishouden krijgt gemiddeld 36 reclamefolders per week. Staan vast ook een hoop interessante dingen in, maar ik hoef ze niet. En evenmin kom ik op dit forum om te lezen wat voor fornuis iemand heeft. Of diegene wel of geen commercieel belang heeft doet er niet toe.
Maar goed, ik ben geen moderator, een reactie van die zijde zou welkom zijn.
Dit is het R4-clubforum. Dat zegt toch genoeg? Dit soort aanprijzingen hoort hier gewoon niet thuis. Anders gaat het voortdurend zoals met dit topic: na 5 berichten ontregeld en het gaat nergens meer over.
Elk huishouden krijgt gemiddeld 36 reclamefolders per week. Staan vast ook een hoop interessante dingen in, maar ik hoef ze niet. En evenmin kom ik op dit forum om te lezen wat voor fornuis iemand heeft. Of diegene wel of geen commercieel belang heeft doet er niet toe.
Maar goed, ik ben geen moderator, een reactie van die zijde zou welkom zijn.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
- lesmagnacs
- Contacteer:
brecht schreef:
Maar inderdaad: heel erg offtopic dit. Dat irriteert meer dan commerciele links
Helemaal gelijk en wat mij betreft mag de moderator al mijn berichten hier weghalen tot we weer bij de ansichtkaarten terug zijn. Op zich een leuk topic dus waarom niet. Als alle niet terzake doende berichten er weer af zijn is het topic clean. Ik stel voor dat we met de editfunctie onze eigen berichten leemaken en dat de moderator de lege berichten weghaalt...... Meer mensen hiervoor ???? Ik heb het al gedaan !
HEEL GOED BRECHT !!!! WIE VOLGT !
Zijn wij nu de enigen die het topic weer willen maken zoals het hoort ??
Waar blijft de rest ??
Maar inderdaad: heel erg offtopic dit. Dat irriteert meer dan commerciele links
Helemaal gelijk en wat mij betreft mag de moderator al mijn berichten hier weghalen tot we weer bij de ansichtkaarten terug zijn. Op zich een leuk topic dus waarom niet. Als alle niet terzake doende berichten er weer af zijn is het topic clean. Ik stel voor dat we met de editfunctie onze eigen berichten leemaken en dat de moderator de lege berichten weghaalt...... Meer mensen hiervoor ???? Ik heb het al gedaan !
HEEL GOED BRECHT !!!! WIE VOLGT !
Zijn wij nu de enigen die het topic weer willen maken zoals het hoort ??
Waar blijft de rest ??
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Ik heb nog geen bericht gehad van de moderator of ik daadwerkelijk fout heb gehandeld.
Maar hoe wordt dat gedaan met mensen die iets in de 4-tjes doen cq handelen.
Of het promoten van Hyves bijvoorbeeld, erger kan niet in mijn ogen.
Ik zal woorden die de club ten laste zijn verwijderen, maar de rest blijft gewoon staan.
Om meteen terug te komen op het idee een wedstrijd te organiseren en een foto van de ansichtkaart te posten.
Maar hoe wordt dat gedaan met mensen die iets in de 4-tjes doen cq handelen.
Of het promoten van Hyves bijvoorbeeld, erger kan niet in mijn ogen.
Ik zal woorden die de club ten laste zijn verwijderen, maar de rest blijft gewoon staan.
Om meteen terug te komen op het idee een wedstrijd te organiseren en een foto van de ansichtkaart te posten.
-