Zet je maar schrap... Ben in maart 4 dagen naar Parijs geweest, heb 1 krokante gespot en dat was alles!Rik schreef:morgen met de 4 naar Parijs, eens kijken hoeveel ik er nog kan spotten in 3 dagen!
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Ik zag er meer. Kijk hier maar.r4f8 schreef:Zet je maar schrap... Ben in maart 4 dagen naar Parijs geweest, heb 1 krokante gespot en dat was alles!Rik schreef:morgen met de 4 naar Parijs, eens kijken hoeveel ik er nog kan spotten in 3 dagen!
vallen 'buitenlandse viertjes' nu onder 'gespot' of 'viertjes in het wild'..???
Heb namelijk nog wat foto's van afgelopen zomer (zuid-spanje) en van vorige week (Ibiza en Formentera)
Bij deze besluit ik ze maar 'in het wild' te plaatsen----> tot daar dan maar
Heb namelijk nog wat foto's van afgelopen zomer (zuid-spanje) en van vorige week (Ibiza en Formentera)
Bij deze besluit ik ze maar 'in het wild' te plaatsen----> tot daar dan maar

R4 Alpine 1985 *verkocht*
Saab 99 GL 1984 *weggegeven*
Mercedes Benz w115 240D 1972 *verkocht*
BMW R75/5 1970
Solex zwanenhals 1959
Norton 16H 1943
Saab 99 GL 1984 *weggegeven*
Mercedes Benz w115 240D 1972 *verkocht*
BMW R75/5 1970
Solex zwanenhals 1959
Norton 16H 1943
nou, 3 dagen parijs en slechts 3 4tjes gezien en 1 f6, eerste viertje reed op de snelweg, een oranje 4 vol met stickers en een groene achterklep, de andere 2 waren late clans, eentje in het zwart en compleet rot om te zien, zowel van binnen als buiten en dus onderstaande op de foto
wel veel mooie gezichten gezien van mensen die stonden te kijken naar de 4, zowel in de file richting parijs als in parijs zelf, kwamen zelfs 2 japanse dames naar me toe om te vragen of ze met de r4 op de foto mochten!

verder weinig leuke wagens gezien, 1 r12 in verregaande staat van ontbinding, 1 mooie r5 le car in het geel en een paar citroen TA's met aanhanger/caravan op de snelweg, zag er mooi uit!
wel veel mooie gezichten gezien van mensen die stonden te kijken naar de 4, zowel in de file richting parijs als in parijs zelf, kwamen zelfs 2 japanse dames naar me toe om te vragen of ze met de r4 op de foto mochten!

verder weinig leuke wagens gezien, 1 r12 in verregaande staat van ontbinding, 1 mooie r5 le car in het geel en een paar citroen TA's met aanhanger/caravan op de snelweg, zag er mooi uit!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
- Renault Classique
In het blad M, dat elke eerste zaterdag van de maand bij NRC Handelsblad zit schrijft Maarten van Rossum een leuke column waarin dit keer de Renault 4 een belangrijke rol speelt.....
http://www.kunstenvliegwerk.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
even een uurtje in Parijs gefietst met het volgende resultaat:
http://galleryrudolf.fotoblog.org.uk/p50141555.html
maar toch voornamelijk geen viertjes:
http://galleryrudolf.fotoblog.org.uk/p50141556.html
Rudolf
http://galleryrudolf.fotoblog.org.uk/p50141555.html
maar toch voornamelijk geen viertjes:
http://galleryrudolf.fotoblog.org.uk/p50141556.html
Rudolf
-
- cees en jantine
Afgelopen week even op vakantie geweest in portugal..
dat is bijna het walhalla van de R4 liefhebber..
op weg naar het hotel al minstens 10 R4 gespot en vervolgens heel de week nog erg veel gezien.
het mooiste was nog als ik vanaf ons balkon keek, gelijk uitzicht op een R4.zal vanavond even de foto posten.
op de terugweg naar het vliegtuig aan het eind van de week nog bij een restaurant een stuks of 6 bijna nieuw ogende F4tjes zien staan..kwijl.
volgende keer maar importeren uit portugal dus??
enkeltje Faro en rijdend terug.
dat is bijna het walhalla van de R4 liefhebber..
op weg naar het hotel al minstens 10 R4 gespot en vervolgens heel de week nog erg veel gezien.
het mooiste was nog als ik vanaf ons balkon keek, gelijk uitzicht op een R4.zal vanavond even de foto posten.
op de terugweg naar het vliegtuig aan het eind van de week nog bij een restaurant een stuks of 6 bijna nieuw ogende F4tjes zien staan..kwijl.
volgende keer maar importeren uit portugal dus??
enkeltje Faro en rijdend terug.
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
-
Ja, hehe. eindelijk één gespot. Ondanks dat ik in omgeving Gaanderen woon, valt het aantal wat tegen.
Doetinchem uit rijdend
EEn mooie rode f6, dat wist ik want er stond voor de duidelijkheid ook nog eens 'Renault 4 f6' op de zijkant, vette schijnwerpers erbovenop.
Ik heb maar niet gezwaaid voor de verandering, was een beetje merkvreemd vandaag.
Doetinchem uit rijdend
EEn mooie rode f6, dat wist ik want er stond voor de duidelijkheid ook nog eens 'Renault 4 f6' op de zijkant, vette schijnwerpers erbovenop.
Ik heb maar niet gezwaaid voor de verandering, was een beetje merkvreemd vandaag.
Ik spotte vanmiddag rond 17:00u op de A20 richting Kleinpolderplein de witte 66-er (AE-36-07) met Marjanne of RenateR6 achter het stuur. Ik kwam toeterend langs in de pizzakar.

Deze?Leuverink schreef:... EEn mooie rode f6, dat wist ik want er stond voor de duidelijkheid ook nog eens 'Renault 4 f6' op de zijkant, vette schijnwerpers erbovenop...