Nooit zwaaien naar BMW rijders
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
-
- Contacteer:

en klopt helemaal...
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
-
Mag ik hier even tegen protesteren!!!
BMW motorrijders zijn over het algemeen beleefd en beschaafd op de weg. En ik kan het weten want ik heb er zelf een, moet je die jappen gangsters hebben, met herrie uitlaten en aso snelheden.
Een BMW rijder is een genieter van buiten zijn met beschaafde snelheden. Overigens ga ik vanaf dit jaar stoppen met groeten, de helft van detijdkrijg je geen reactie. En sinds elke boere*** of jup zo'n ding hebben is de lol er wel af aan het gaan.
Erik
BMW motorrijders zijn over het algemeen beleefd en beschaafd op de weg. En ik kan het weten want ik heb er zelf een, moet je die jappen gangsters hebben, met herrie uitlaten en aso snelheden.
Een BMW rijder is een genieter van buiten zijn met beschaafde snelheden. Overigens ga ik vanaf dit jaar stoppen met groeten, de helft van detijdkrijg je geen reactie. En sinds elke boere*** of jup zo'n ding hebben is de lol er wel af aan het gaan.
Erik
-
Rij jij zo'n ding voor de reacties van de mede-motorrijders of omdat je het leuk vind? Je stoort je aan hen die niet terug zwaaien en nu ga je zelf ook niet meer zwaaien... saai hoor.
Ik heb pas op een ouwe BSA WM20 gereden. Best leuk.
Ik heb pas op een ouwe BSA WM20 gereden. Best leuk.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
Ik rijd dat ding omdat ik het leuk vind en soms een uitkomst is ( zeker zolang de r4 niet rijdt).Maar dat zwaaien of groeten is een achterhaald iets. Stamt nog uit de tijd dat motorrijden alleen was voor echte mannen.
Als je nu een binnendoor weg neemt kun je soms niet meer met 2 handen aan het stuur rijden, je blijft groeten. En dat is met die mooie slinger weggetje hier in de achterhoek geen aanrader.
Erik
Als je nu een binnendoor weg neemt kun je soms niet meer met 2 handen aan het stuur rijden, je blijft groeten. En dat is met die mooie slinger weggetje hier in de achterhoek geen aanrader.
Erik
-
-
-
-
Jaaaa leuk; die staat ook nog op mijn verlanglijstje (naast de Halftrack...)(mijn voertuigenverlanglijstje is een stuk langer dan mijn boodschappenlijstje)erik ruigrok schreef:Zeg Paul,
Als je het rijden op een oude BSA leuk vindt dan heb ik ook nog iets moois in de aanbieding; een harley davidson liberator uit 1943.
Belangstelling?
Erik
Vertel!
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-