R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Waarom niet...
Ik zag een witte GTL met die plastic rommel op de deuren in het zwart, naast een ouwe Volvo 145, waar was dat nou ook al weer..... stond bij een lasbedrijf voor de deur; geen idee wat ie daar zou moeten... die Volvo hè
Ik zag een witte GTL met die plastic rommel op de deuren in het zwart, naast een ouwe Volvo 145, waar was dat nou ook al weer..... stond bij een lasbedrijf voor de deur; geen idee wat ie daar zou moeten... die Volvo hè
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Afgelopen vrijdag (25/1) een lichtblauwe 4 bij drukkerij Huygens in Woerden. Precies dezelfde kleur als de mijne. Ik dacht eerst dat ik dement was en ik niet meer goed wist waar ik geparkeerd had, maar gelukkig viel dat mee.
En eerder op de dag een rooie bij de sloop (Van Dijk "Autoschade" BV) in Ankeveen. Zonde. Zag er (van boven) nog redelijk uit. Goeie velgen, banden, stoelen (grijs/rood/blauw geruit met hoofdsteun), gordels achterin, meeste plaatwerk okee, maar wel een groot gat in de kokerbalk aan de achterkant van het rechter achterportier. Dus ook de overige balken zullen wel gaar zijn. Niet gevraagd wat de sloper ervoor wilde hebben, maar zoek je een "opknapper" (of onderdelen) dan is 't de moeite om even langs Ankeveen te rijden.
En eerder op de dag een rooie bij de sloop (Van Dijk "Autoschade" BV) in Ankeveen. Zonde. Zag er (van boven) nog redelijk uit. Goeie velgen, banden, stoelen (grijs/rood/blauw geruit met hoofdsteun), gordels achterin, meeste plaatwerk okee, maar wel een groot gat in de kokerbalk aan de achterkant van het rechter achterportier. Dus ook de overige balken zullen wel gaar zijn. Niet gevraagd wat de sloper ervoor wilde hebben, maar zoek je een "opknapper" (of onderdelen) dan is 't de moeite om even langs Ankeveen te rijden.
-
- Boerammetje
- Contacteer:
dat zal mn broertje wel zijn geweest. Twingo dakje er op zeker
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
-
Daar stond vroeger altijd een blauwe F6; misschien dezelfde persoon...RVIER schreef:vanochtend, best vroeg, beige R4 gezien op de Broekakkerseweg Eindhoven
Een zijstraat van de Pius X (bij Appie Hein om de hoek) zie ik wel eens een rooie GTL staan, bij Cortonjo staat een blauwe GTL (geen clublid) en ik zie af en toe een (vies-spier-)witte over de rondweg rijden. Verder is zie ik er niet veel meer. Jij wel? Welke kleur is die van jou eigenlijk?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
lichtblauw (een rolo)Welke kleur is die van jou eigenlijk?
ik zie er eigenlijk steeds minder, hoewel er een aantal leden in Eindhoven zijn.
- een beige in Nuenen (laatste type met de achteruitrijlampen)
- laatst een rode GTL 0p het TU terrrein
- een zeegroene op de rondweg
- een donderrode in Best (maar die is al enige tijd opgeschort)
- en gele (staat nog binnen)
vr gr fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)