Hier een tekening, ik zoek dus nog nummer 19 rechts en als het even kan nummer 10 rechts is evt te ruilen tegen hetzelfde deel maar voor nieuwere types. (maar mss makkelijker om in vraag en aanbod te plaatsen

)
Het is de bedoeling dat al het plaatwerk erin word gelast MIG, de afwerking van de lasnaden zal geschieden door er een laagje koper overheen te branden. Dit omdat koper niet zo'n sterke hechting geeft.
Het zal inderdaad nog wel een aardige klus worden. Het stappenplan is denk ik als volgd: koets op chassis bouten zodat alle verhoudingen blijven kloppen. Vervolgens laadvloer eruit slijpen enkele stukjes eruit slijpen en over zetten in mijn nieuwe laadvloer, die vervolgens in de koets gelast kan worden, wielkasten onderhanden nemen, kokker achterklep nieuw stuk inzetten, dan de achterdeurstijlen de nieuwe deurstijltjes erin lassen en een stuk dorpel dan de 3hoekjes van voren en in het schutbord netjes een plaatje erin lassen. Dan nog heel veel ontroesten en oja het rechterraamdeel als het even kan vernieuwen anders beetje terugduwen en plamuren ofzo.
Zo moet het gebeuren denk ik.