Zo zien de F6-jes er dan uit. Ik vind ze laag mooier. Misschien handiger met lading maar de verhoudingen kloppen niet en het zijn behoorlijke windvangers.
We hebben nu allemaal geconstateerd dat de Spaanse F4 en F6 hoger zijn. Geweldig!
Ik mis eigenlijk een notie: waarom hoger? Voor welk probleem was dit nu eigenlijk een oplossing?
Wat doen de Spanjaarden achterin wat dat Fransen kennelijk met minder hoogte kunnen?? (en waarvoor de giraffon kennlijk geen oplossing is).
Nogmaals: de verhoogde versies waren ook gewoon in Frankrijk leverbaar (en stonden ook in de Franse folders), ze werden alleen toevallig in Spanje gebouwd, zowel verhoogd als laag.
En de reden van het verhogen lijkt me triviaal: er kan een hoop meer in.
Een oud topic maar eens van zolder gehaald. Weet iemand of er in Nederland een verhoogde F4 (niet F6!) rondrijdt, zoals die op de foto ooit geplaatst door Rodeo6 (waarvan een poging door ondergetekende het ding in bezit te krijgen onlangs jammerlijk mislukt is...)?
was dat deze die je wilde hebben? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1kh3virasne" onclick="window.open(this.href);return false; wel een mooi ding namelijk, maar ik ken geen spaanse f4 in NL, maar dat zegt ook niet veel, weten ze dat bij de rdw niet?
Rik schreef:was dat deze die je wilde hebben? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1kh3virasne" onclick="window.open(this.href);return false; wel een mooi ding namelijk, maar ik ken geen spaanse f4 in NL, maar dat zegt ook niet veel, weten ze dat bij de rdw niet?
Die zou ik graag willen hebben (mits met de goede bumpers, dit is natuurlijk nix). En dan liever voor een fatsoenlijk bedrag
Ik denk niet dat de RDW hierover uitsluitsel kan geven, ik vermoed dat ze, als ze hier zijn, gewoon als F4 te boek staan.