Transport
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Transport
Maandag rij ik met een lege vrachtwagen van noord Limburg naar Friesland. Moet er nog een 4tje of zo die kant op? (max 6 ton) Tegen bijdrage van brandstof kan dat geregeld worden.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
-
Een alternatief voor benzine is er al hoor, dat noemen we LPG
Methaangas kan ook, zelf te maken uit stront of plantenresten. "De Kleine Aarde" in Boxtel heeft hun traktor erop rijden.
Maar ik ga niet naar frieslan' met mijn legertruck maar met een andere vrachtwagen dus wel gewone diesel erin...

Methaangas kan ook, zelf te maken uit stront of plantenresten. "De Kleine Aarde" in Boxtel heeft hun traktor erop rijden.
Maar ik ga niet naar frieslan' met mijn legertruck maar met een andere vrachtwagen dus wel gewone diesel erin...
-
Magirus heb ik allang niet meer. Die staat ast goe is in Monnikendam.
Ik leen niks, ik rij mee, voor de gezelligheid. Een grote emrrikaanse bak ophalen.
Niet zo heel groot, Renault Saviem of zoiets, mag 8 ton laden dus toch wel een flinke.
Stoelen heb ik nog niet over nagedacht...
net zoals jij met je startmotor, de stoel is te koop maar er zit nog wel een hele F6 aan vast...
Ik leen niks, ik rij mee, voor de gezelligheid. Een grote emrrikaanse bak ophalen.
Niet zo heel groot, Renault Saviem of zoiets, mag 8 ton laden dus toch wel een flinke.
Stoelen heb ik nog niet over nagedacht...
net zoals jij met je startmotor, de stoel is te koop maar er zit nog wel een hele F6 aan vast...
-
Jonge jonge wat een kouwe bedoeling daar in Fryslan... regen, kouwe gure wind; er staan nauwelijks bomen dus die wind wordt ook niet tegen gehouden en dan nog een lul van een vent waar ik die auto moest ophalen maar ik ben weer fijn terug in het zonnige zuiden. Daar hoef ik ook nooit meer heen denk ik.
- Boerammetje
- Contacteer:
-
- Boerammetje
- Contacteer: