Het stuk blik dat Renault 4 word genoemd....
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Het stuk blik dat Renault 4 word genoemd....
Naar aanleiding van enkele vraag en aanbod topics, kwam er bij mij de vraag op: Hoe gehecht ben jij aan het stuk blik dat renault 4 word genoemd??? Brengt die je overal? Of rij je er alleen in met mooi weer??
Voor mijzelf, ik heb nu best veel uren in mijn savane zitten en zou het niet zo leuk vinden als er iets mee zou gebeuren. Maar aan de andere kant is er iets dat zegt het blijft blik.....
Brand maar los...................................................
Voor mijzelf, ik heb nu best veel uren in mijn savane zitten en zou het niet zo leuk vinden als er iets mee zou gebeuren. Maar aan de andere kant is er iets dat zegt het blijft blik.....
Brand maar los...................................................
Savane 1993 =D
-
Ik moest met zo'n stuk blik (F6)afgelopen vrijdag naar de Bollenstreek maar ik kwam niet tegen de wind in. 70 km op de grote weg tussen de vrachtwagens was niet zo'n lolletje. Dan vervloek ik dat 'ding'. Ik ben bij Den Bosch omgedraaid en heb de Cadillac gehaald. Dat zoeft over de weg. Liever staal dan blik ja, maar om boodschappen te doen en om in de buurt rond te crossen is dat koekblik wel okeej.
Maar van weersomstandigheden trek ik me niks van aan, als het regent zet ik de ruitenwissers wel aan...
Maar van weersomstandigheden trek ik me niks van aan, als het regent zet ik de ruitenwissers wel aan...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Contacteer:
wind tegen of mee.
die van mij (4GTL) heeft me tot dusver overal gebracht zonder problemen.
haalt zelfs collega`s van de snelweg af die panne hebben
{eerst geen benzine, toen accu leeg en tot slot een lekke band...}
die van mij (4GTL) heeft me tot dusver overal gebracht zonder problemen.
haalt zelfs collega`s van de snelweg af die panne hebben

{eerst geen benzine, toen accu leeg en tot slot een lekke band...}
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
-
Ik ben behoorlijk aan de 2 4tjes gehecht, komt vanzelf als je er veel tijd in stopt denk ik.
Ze brengen ons overal, zowel naar de Oostenrijkse sneeuw als naar de Italiaanse zomers.
Dus ook elk weertype. In de winter heb ik nog wel eens een hik met de 1400 eigeninbouw, in de zomer de berg op ging er nog wel eens een rood lampje branden maar dat is met een grotere radiator verleden tijd. De GTL loopt altijd als een naaimachine.
Ze brengen ons overal, zowel naar de Oostenrijkse sneeuw als naar de Italiaanse zomers.
Dus ook elk weertype. In de winter heb ik nog wel eens een hik met de 1400 eigeninbouw, in de zomer de berg op ging er nog wel eens een rood lampje branden maar dat is met een grotere radiator verleden tijd. De GTL loopt altijd als een naaimachine.
Wij hebben 1 Renault 4 en één Kangoo.
De 4 moet me brengen daar waar ik wil, maar nu in grijs kenteken gestoken ook wel jammer dat het niet meer als gezin kan.
Dus is het op lange ritten waar zoonlief ook mee gaat toch de Kangoo, daarbij is deze uitgerust met airco (wel zo lekker).
De 4 moet me brengen daar waar ik wil, maar nu in grijs kenteken gestoken ook wel jammer dat het niet meer als gezin kan.
Dus is het op lange ritten waar zoonlief ook mee gaat toch de Kangoo, daarbij is deze uitgerust met airco (wel zo lekker).
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Een auto blijft per definitie een stuk blik... Maar ik heb toch al wel een flink aantal stukken blik gehad waar ik de nodige gevoelens bij heb gehad (niets dramatisch oid) en 1 stuk blik dat Renault 4 GTL heet heeft ook al wel de nodige (voornamelijk blije) gevoelens bij ons losgemaakt.
Mits het niet te koud is, wordt ie overal voor gebruikt, alleen de grens zijn we er nog niet mee over geweest, maar dat komt vast nog wel een keer (wonen 5 km van de grens
. Maar voor de echt lange stukken rijdt een Citroen CX toch ook wel super!
Mits het niet te koud is, wordt ie overal voor gebruikt, alleen de grens zijn we er nog niet mee over geweest, maar dat komt vast nog wel een keer (wonen 5 km van de grens