Roen schreef:schoapke:
een tipje voor volgende keer: kaderment iets meer naar links, zodat de vuilbakmens er volledig opstaat en het woord 'hotel' ook.
je horizontale kant van je foto parallel leggen met het huis. (anders lijkt het alsof het huis scheef staat op een rechte baan ipv andersom)
iets verder naar links kaderen kon hierhelaas niet omdat er net buiten beeld [foto is al versneden] een ontiegelijk lelijke moderne sloep stond.
de foto is ook als iets recht gezet, maar het overige perspectivische verloop heb ik voor lief genomen [grothoek lensje he ]
December al weer... Geen Sinnekloas voor mij )denk ik(... dat is leuk als je kindjes hebt of als die niet te ver weg wonen..
Dit seizoen is voor ons meer spelen in de modder. Goed dat het zoveel regent want volgende week zondag hebben we weer een terrein-rij-rit dus haal ik dat grote beest weer van stal.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Rudi schreef:@ Sniper,
dat is toch die groene 4 die ik had gekocht en weer doorverkocht aan Pijkie?
Foto in de sneeuw... knap hoor...
Ja, dat is die appelgroene GTL. Hier gingen we mijn Reo ophalen uit de stalling en -Snipertje- reed mee om ze R4 weer terug te kunnen rijden.
Sneeuw? Ja en? hier sneeuwt het wel eens...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ehm, Olivier: zie de regels over foto's: eentje per keer!
Ikzou zeggen: welke kies jij?! Als je wint maak je kans om bij de jaarverkiezing op de nieuwe clubpas te komen, dus sla je slag!