datum eerste tenaamstelling
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Hanz
- Contacteer:
datum eerste tenaamstelling
Ik zou wel eens willen weten hoeveel viertjes er van iedere jaargang zijn. Ik neem aan dat de RDW die gegevens wel heeft. Heeft er wel eens iemand geprobeerd die data los te krijgen?
-
Hierzie je de Nederlandse verkoopaantallen per jaar vanaf 1983: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.p ... wjaar=1983
Dit zegt niks over de absolute aantallen van nu, maar dezelfde trend zal er nog wel ongeveer in zitten?
Dit zegt niks over de absolute aantallen van nu, maar dezelfde trend zal er nog wel ongeveer in zitten?
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
- Hanz
- Contacteer:
Voor de korte termijn en voor recente auto's gaat dat wel op, zij het dat je dan nog steeds geen uitspraak kan doen over absolute aantallen. Maar wat belangrijker is, je houdt geen rekening met datgene wat omgekeerd werkt aan het natuurlijk verval, nl. restauratie en verzameling.-Trelleur- schreef:maar dezelfde trend zal er nog wel ongeveer in zitten?
Ik heb bijvoorbeeld het idee dat er meer jaren-60 dan jaren-70 viertjes over zijn. Is dat zo en zo ja, wat zijn de aantallen?
Misschien iets voor een poll of een oproep in de Vrijbuiter?
Hanz schreef:Voor de korte termijn en voor recente auto's gaat dat wel op, zij het dat je dan nog steeds geen uitspraak kan doen over absolute aantallen. Maar wat belangrijker is, je houdt geen rekening met datgene wat omgekeerd werkt aan het natuurlijk verval, nl. restauratie en verzameling.-Trelleur- schreef:maar dezelfde trend zal er nog wel ongeveer in zitten?
Ik heb bijvoorbeeld het idee dat er meer jaren-60 dan jaren-70 viertjes over zijn. Is dat zo en zo ja, wat zijn de aantallen?
Misschien iets voor een poll of een oproep in de Vrijbuiter?
Renault 4 1981