plaatmateriaal, wat heb ik nu weer gekocht...

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
yellowsub

plaatmateriaal, wat heb ik nu weer gekocht...

Bericht: # 93492Bericht yellowsub »

vandaag op pad geweest voor een bodemplaat, maar het bleek een bak die je in de bodem kunt leggen.

voor een afbeelding, het is onderdeel nummer 4 van de warny-tekeningen, partnummer 512 09 0

is het een extra? of om een slechte bodem te maskeren?
krijgt een 4 zo dan toch nog een dubbele bodem?
moet deze gelasd worden of beter erin plakken met een fijne kit zoals de body aan het chassis zit?

uitlaatprobleem is opgelost, nu deze aanwinst nog.

en mocht iemand een bodemplaat als partnummer 512 48 1-2 en verder hebben, ik houd mij aanbevolen!

tuut tuut

vroemmm

(het 4-us slaat weer toe!!!)
p304c

Bericht: # 93522Bericht p304c »

ik heb begin dit jaar nog een volledige bodemplaat gekocht bij van den tol in oud beijerland http://www.vandentol-renault.nl/. waarschijnlijk was dat zijn allerlaatste maar hij heeft nog een loods vol met onderdelen en plaatwerk voor allerlei type renault misschien hangen er nog stukken R4 bodem bij.
diede

Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
GijSsie

Bericht: # 93535Bericht GijSsie »

de stukken die daar liggen zijn meestal erg geoxydeerd, na even doorzoeken vind je vaak beter plaatwerk voor minder geld... Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald. Plaatwerk is namelijk geen drol meer waard :wink:

Maarja das mijn opvatting zoals ik hem heb meegemaakt :roll: .
Savane 1993 =D
4TL
Contacteer:

Bericht: # 93540Bericht 4TL »

Ga maar een bodemplaatzoeken su6!
orginele plaatwerk van renault word erg moeilijk en is ook bij renault niet goedkoop, als het al leverbaar is.
En als ik goed geinformeerd ben is imitatie bodemplaat matriaal ook al schaars aan het worden.
Clio '98
GijSsie

Bericht: # 93547Bericht GijSsie »

liggen toch nog delen van in het magazijn?
Savane 1993 =D
p304c

Bericht: # 93553Bericht p304c »

GijSsie schreef:de stukken die daar liggen zijn meestal erg geoxydeerd, na even doorzoeken vind je vaak beter plaatwerk voor minder geld... Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald. Plaatwerk is namelijk geen drol meer waard :wink:

meneer van de tol wil gewoon heel graag van al zijn rommel af en er ligt nogal wat ook al is het niet allemaal even interessant, neemt niet weg dat ik daar een hele nette niet aangeroeste bodemplaat vandaan heb gehaald en ik zo niet zou weten waar deze nog meer te vinden zijn.
diede

Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
brecht
Contacteer:

Bericht: # 93554Bericht brecht »

GijSsie schreef: Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald.
Daar lijkt me niks mis mee. Als hij een loods huurt en die ten dele gebruikt om spullen op te slaan waar anderen wat aan hebben mogen die daar toch bvoor betalen? In een winkel zit de prijs voor de winkelruimte ook in de producten ingecalculeerd toch?

Mijn verkoopbeleid was er ook een beetje op gebaseerd. Als ik per maand genoeg verkocht van de sloopviertjes om de huur te betalen was ik tevreden. Maar inmiddels zijn de meeste interessante onderdelen wel weg.
GijSsie

Bericht: # 93555Bericht GijSsie »

p304c schreef:
GijSsie schreef:de stukken die daar liggen zijn meestal erg geoxydeerd, na even doorzoeken vind je vaak beter plaatwerk voor minder geld... Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald. Plaatwerk is namelijk geen drol meer waard :wink:

meneer van de tol wil gewoon heel graag van al zijn rommel af en er ligt nogal wat ook al is het niet allemaal even interessant, neemt niet weg dat ik daar een hele nette niet aangeroeste bodemplaat vandaan heb gehaald en ik zo niet zou weten waar deze nog meer te vinden zijn.
Nou neem bijvoorbeeld een 3hoekje met oude scharnieren.... Bij Tol 50 euro en dan kwam de roest onder de lak door.... In het magazijn zelfde scherm, zonder roest 30 eu.

Brecht je kan wel een deel van je prijs baseren op de huisvesting en opslag, maar ik vind dat die teveel vraagt voor verroest plaatwerk. Hij is er gewoon te gehecht aan nou dan mag die t van mij houden.

Bodemplaat? Daar is nog wel aan te komen, poosje geleden een hele partij in portugal te koop, origineel renault en niet verroest.

Gegroet,
Gijs

Zullen we verder ontopic blijven?
Savane 1993 =D
yellowsub

graag!

Bericht: # 93558Bericht yellowsub »

dank je gijs, want moet kan ik met de door mij aangeschafte inzetstuk doen?

ik moest het weer hebben, maar het ik zie er niets in eigenlijk...

tuut tuut

bart
Jan

bodemplaat

Bericht: # 93559Bericht Jan »

Zeg gijs waar was dat kan je me dat mailen zie er wel brood in om te kopen.

Gr jan

Bodemplaat? Daar is nog wel aan te komen, poosje geleden een hele partij in portugal te koop, origineel renault en niet verroest
GijSsie

Re: bodemplaat

Bericht: # 93568Bericht GijSsie »

Jan schreef:Zeg gijs waar was dat kan je me dat mailen zie er wel brood in om te kopen.

Gr jan

Bodemplaat? Daar is nog wel aan te komen, poosje geleden een hele partij in portugal te koop, origineel renault en niet verroest
Voor de zomervakantie heb ik eens een poosje op www.4clubeportugal.net gekeken en toen ik daar ergens doorklikte kwam ik bij een advertentie van bodemplaten uit maar k weet begod niet meer hoe ik daar weer terecht kom... Volgens mij waren ze ook al uitverkocht wantja... iedereen wil wel zo'n plaat hebben niet??

Okej t is mss niet helemaal origineel maar je kan ook gewoon een grote gegalvaniseerde plaat kopen en die erin lassen heb je gegarendeerd nooit meer roest als je goed last en de lasnaden goed beschermt :wink:

De groete,
Gijs
Savane 1993 =D
GijSsie

Re: plaatmateriaal, wat heb ik nu weer gekocht...

Bericht: # 93569Bericht GijSsie »

yellowsub schreef:vandaag op pad geweest voor een bodemplaat, maar het bleek een bak die je in de bodem kunt leggen.

voor een afbeelding, het is onderdeel nummer 4 van de warny-tekeningen, partnummer 512 09 0

is het een extra? of om een slechte bodem te maskeren?
krijgt een 4 zo dan toch nog een dubbele bodem?
moet deze gelasd worden of beter erin plakken met een fijne kit zoals de body aan het chassis zit?

uitlaatprobleem is opgelost, nu deze aanwinst nog.

en mocht iemand een bodemplaat als partnummer 512 48 1-2 en verder hebben, ik houd mij aanbevolen!

tuut tuut

vroemmm

(het 4-us slaat weer toe!!!)
Mss kan babysmile(macha en mattie) iets met die plaat, meen mij te herrineren dat die zoiets zochten...

Wat is er mis met die platen van warny? (als je de goede koopt :wink: )
Savane 1993 =D
4TL
Contacteer:

Bericht: # 93578Bericht 4TL »

't clubmagazijn heeft geen bodemplaten meer en Renault nederland ook niet. ook geen inzetstukken.
Misschien dat er her end er nog wat imitatiestukken liggen, maar als ik het goed heb is er momenteel geen verse persing.
Clio '98
GijSsie

Bericht: # 93620Bericht GijSsie »

heey bart,

Gewoon op duitse ebay zetten :D klik hier

De groete,
Gijs
Savane 1993 =D
Plaats reactie