plaatmateriaal, wat heb ik nu weer gekocht...
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
plaatmateriaal, wat heb ik nu weer gekocht...
vandaag op pad geweest voor een bodemplaat, maar het bleek een bak die je in de bodem kunt leggen.
voor een afbeelding, het is onderdeel nummer 4 van de warny-tekeningen, partnummer 512 09 0
is het een extra? of om een slechte bodem te maskeren?
krijgt een 4 zo dan toch nog een dubbele bodem?
moet deze gelasd worden of beter erin plakken met een fijne kit zoals de body aan het chassis zit?
uitlaatprobleem is opgelost, nu deze aanwinst nog.
en mocht iemand een bodemplaat als partnummer 512 48 1-2 en verder hebben, ik houd mij aanbevolen!
tuut tuut
vroemmm
(het 4-us slaat weer toe!!!)
voor een afbeelding, het is onderdeel nummer 4 van de warny-tekeningen, partnummer 512 09 0
moet deze gelasd worden of beter erin plakken met een fijne kit zoals de body aan het chassis zit?
en mocht iemand een bodemplaat als partnummer 512 48 1-2 en verder hebben, ik houd mij aanbevolen!
tuut tuut
vroemmm
ik heb begin dit jaar nog een volledige bodemplaat gekocht bij van den tol in oud beijerland http://www.vandentol-renault.nl/. waarschijnlijk was dat zijn allerlaatste maar hij heeft nog een loods vol met onderdelen en plaatwerk voor allerlei type renault misschien hangen er nog stukken R4 bodem bij.
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Rode 4f4 als project,
de stukken die daar liggen zijn meestal erg geoxydeerd, na even doorzoeken vind je vaak beter plaatwerk voor minder geld... Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald. Plaatwerk is namelijk geen drol meer waard
Maarja das mijn opvatting zoals ik hem heb meegemaakt
.

Maarja das mijn opvatting zoals ik hem heb meegemaakt

Savane 1993 =D
meneer van de tol wil gewoon heel graag van al zijn rommel af en er ligt nogal wat ook al is het niet allemaal even interessant, neemt niet weg dat ik daar een hele nette niet aangeroeste bodemplaat vandaan heb gehaald en ik zo niet zou weten waar deze nog meer te vinden zijn.GijSsie schreef:de stukken die daar liggen zijn meestal erg geoxydeerd, na even doorzoeken vind je vaak beter plaatwerk voor minder geld... Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald. Plaatwerk is namelijk geen drol meer waard![]()
Maarja das mijn opvatting zoals ik hem heb meegemaakt.
diede
Rode 4f4 als project,
Rode 4f4 als project,
Daar lijkt me niks mis mee. Als hij een loods huurt en die ten dele gebruikt om spullen op te slaan waar anderen wat aan hebben mogen die daar toch bvoor betalen? In een winkel zit de prijs voor de winkelruimte ook in de producten ingecalculeerd toch?GijSsie schreef: Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald.
Mijn verkoopbeleid was er ook een beetje op gebaseerd. Als ik per maand genoeg verkocht van de sloopviertjes om de huur te betalen was ik tevreden. Maar inmiddels zijn de meeste interessante onderdelen wel weg.
Nou neem bijvoorbeeld een 3hoekje met oude scharnieren.... Bij Tol 50 euro en dan kwam de roest onder de lak door.... In het magazijn zelfde scherm, zonder roest 30 eu.p304c schreef:meneer van de tol wil gewoon heel graag van al zijn rommel af en er ligt nogal wat ook al is het niet allemaal even interessant, neemt niet weg dat ik daar een hele nette niet aangeroeste bodemplaat vandaan heb gehaald en ik zo niet zou weten waar deze nog meer te vinden zijn.GijSsie schreef:de stukken die daar liggen zijn meestal erg geoxydeerd, na even doorzoeken vind je vaak beter plaatwerk voor minder geld... Dhr Van den Tol wil graag dat je een deel van zijn huur voor de loods betaald. Plaatwerk is namelijk geen drol meer waard![]()
Maarja das mijn opvatting zoals ik hem heb meegemaakt.
Brecht je kan wel een deel van je prijs baseren op de huisvesting en opslag, maar ik vind dat die teveel vraagt voor verroest plaatwerk. Hij is er gewoon te gehecht aan nou dan mag die t van mij houden.
Bodemplaat? Daar is nog wel aan te komen, poosje geleden een hele partij in portugal te koop, origineel renault en niet verroest.
Gegroet,
Gijs
Zullen we verder ontopic blijven?
Savane 1993 =D
bodemplaat
Zeg gijs waar was dat kan je me dat mailen zie er wel brood in om te kopen.
Gr jan
Bodemplaat? Daar is nog wel aan te komen, poosje geleden een hele partij in portugal te koop, origineel renault en niet verroest
Gr jan
Bodemplaat? Daar is nog wel aan te komen, poosje geleden een hele partij in portugal te koop, origineel renault en niet verroest
Re: bodemplaat
Voor de zomervakantie heb ik eens een poosje op www.4clubeportugal.net gekeken en toen ik daar ergens doorklikte kwam ik bij een advertentie van bodemplaten uit maar k weet begod niet meer hoe ik daar weer terecht kom... Volgens mij waren ze ook al uitverkocht wantja... iedereen wil wel zo'n plaat hebben niet??Jan schreef:Zeg gijs waar was dat kan je me dat mailen zie er wel brood in om te kopen.
Gr jan
Okej t is mss niet helemaal origineel maar je kan ook gewoon een grote gegalvaniseerde plaat kopen en die erin lassen heb je gegarendeerd nooit meer roest als je goed last en de lasnaden goed beschermt

De groete,
Gijs
Savane 1993 =D
Re: plaatmateriaal, wat heb ik nu weer gekocht...
Mss kan babysmile(macha en mattie) iets met die plaat, meen mij te herrineren dat die zoiets zochten...yellowsub schreef:vandaag op pad geweest voor een bodemplaat, maar het bleek een bak die je in de bodem kunt leggen.
tuut tuut
vroemmm
Wat is er mis met die platen van warny? (als je de goede koopt

Savane 1993 =D