Nee, het schijnt eentje.
In ieder geval, mijn rechterachterkant hangt danig naar beneden...
Net even wezen kijken, krik kon er niet eens meer onder, dus dan maar onder de trekhaak.
Eenmaal opgekrikt; alles lijkt intakt, ik zie geen gebroken stang, het lijkt wel of de torsie in zijn ophanging gescheurd is oid, bij de wieldraagarm dus
Kijk eens aan!
Klinkt goed, BACO'tje dan maar?
Haha, nee dat is de huidige jeugd hea!
Hier in ieder geval wat foto's van vanmiddag:
De werkplaats
Slotvanger was uit de deurpost gebroken, dus opnieuw ingelast en geplamuurd.
Momo stuurtje, zelf gelaste naaf
Gouden velgjes
Vanavond ook nog wezen kijken naar vervangend vervoer, een Mercedes 240D uit 1974.
Liep hartstikke mooi, reed goed etc. APK'tje tot februari, dus dat wordt mooi wintervoer.
Hoe schuur jij alle onderdelen? Wat voor schuurpapier etc? En niet te vergeten, wat voor plamuur?
Ik moet binnenkort ook eens lekker aan de slag, maar weet nog niet zo goed hoe en wat...
Alvast bedankt.
Thijs
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Eerlijk gezegd heb ik nogal oponthoud, dus ik ben nog niet echt begonnen.
Ik ben gewoon gaan schuren en heb daarvoor schuurpapier uitlopend van 120-240 gebruikt. Eerst het grove werk, daarna steeds fijner.
Daarnaast gewoon autoplamuur van Albastine gebruiken, gaat prima.
Helaas ben ik nu nogal druk met de pas aangeschafte 240D, ik denk ik koop een auto waar ik mee kan rijden en niet aan hoef te sleutelen.
Auto gekocht, staat een nachtje bij een kennis in de loods.
Volgende dag wilt een maatje van mij de auto even verplaatsen, starten, koppeling in, in de versnelling en klabam slaat af.
Blijkt dus dat de hydraulische koppelingsnemer zo lek is als een mandje, olie uit het reservoir was gewoon helemaal op.
Die vent waarvan ik 'm kocht heeft dus even mooi aangevuld voordat ik bij 'm kwam en nu zit ik met de SHIT.
Lekker dan, 2,5 jaar een auto gehad en dit als verkoper niet eens weten, dat kan ik niet geloven.
Heeft de R4club nog een knokploeg beschikbaar? Of moet ik toch maar aan de slogan geloven; 'eens een mercedes, nooit meer een mercedes'.