En weer terug...
wat een hoop beleefd, teveel om op te noemen, maar een kort verslag met wat foto's kan ik toch niet achterhouden dacht ik..
Agadir is bereikt, alle sponsoren zullen hun kaartje vanaf daar wel al binnen hebben hoop ik. Van Agadir echter geen foto's want dat is de lelijkste plek die we bezocht hebben! een raar toeristenoord.

Iedereen in Marokko vond de Trophy leuk

nachtelijke rit door Meknes

dagelijks verkeer in de Moyen Atlas

stopje even later

verdwalen is zo erg niet...

brug over de ...Gorge richting Ouzoud

losse handremkabel wekte interesse

Het mannetje had twee dagen opgepast toen we aan t lopen waren. Ik geloof echt dat hij er twee dagen naast heeft gezeten!

De man links was net afgestapt nadat hij 4km lang op de achterbumper had gestaan om ons de weg te wijzen naar zijn lodge. Mijn meest hilarische rit ooit!

parkeerplaats bij die lodge, had de trophy ook eens mooi uitzicht

ergens onderweg naar Ouarzazate.....

...was het erg warm en stijl! even afkoelen en we konden verder

Weg door de Todra gorge. Asfalt had het zo te zien ook zwaar daar...

Auto en tent vallen weg tegen het landschap in de gorge

Het had geregend in de Hoge Atlas, dan moet het water maar over de weg heen.

Zoveel mooie dorpjes tegen gekomen...

Zoek de twee drommedarissen

Vies was ie ja! na 3 weken Marokko. In de straten van Fes dachten ze echter dat we een spelfout gemaakt hadden.

Alle schokbrekers maar weer vastgezet voor we aan de terugreis begonnen, was nodig!

Deze moet ik voor de eerlijkheid en volledigheid ook toevoegen. Trophy was helemaal gewend aan het Marokkaanse ritme en ook wel wat vermoeid van de lange reis (al dik 5000 km denk ik tot daar) Na enkele kilometers terugweg op de snelweg in Spanje kon hij het echt niet meer bijhouden en werd het wat gevaarlijk. Samen met de dokter hebben we besloten hem maar met de taxi terug naar Nederland te brengen.