Nu een maatje van mij onlangs zijn Volvo Amazon Combi heeft gedaan met de roller en ik van vele hoeken positieve reacties hoor over het 'rollen' van een auto heeft mij dit ook op een idee gebracht...
Ik ga mijn R4 ook rollen!
Ik heb al wel wat informatie op gedaan en voor het lakken kan ik het beste de Sikkens Supergloss gebruiken, daarnaast moet ik deze dus aanmengen met 5% Owatrol.
Nu is mijn vraag alleen: Welke Owatrol moet ik gebruiken?
Op de website http://www.scheepsverf.com heb je verschillende staan, ik gok dat ik de zg. Owatrol olie moet hebben?
Maar ik weet dit niet zeker, kan iemand dit misschien bevestigen?
Daarnaast zal ik in dit topic ook alle fases bijhouden met foto's, misschien ook leuke voor de mede-forummers

Als eerste ga ik in ieder geval de deuren/motorkap in de grondlak doen, dit ga ik dan ook binnen doen. Lekker warm, niet vochtig, dus voor een optimaal resultaat.
Echter kan ik alleen de los te halen delen binnen doen, de rest gaat gewoon buiten onder de carport gebeuren. Het is namelijk zo dat ik helaas niet weer de R4 naar de schuur mag verslepen van mijn ouders, dat betekent dat de R4 langs het huis naar achter zou moet en dan moet het hele hek eruit omdat het anders niet past, helaas.
I'll keep you posted, heb alleen even informatie wat betreft de owatrol nodig, dan kan ik al het spul meteen bestellen