r4f6 in goudmetallic

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
r4f8

r4f6 in goudmetallic

Bericht: # 93282Bericht r4f8 »

We zijn vorige week een weekje naar Zuid-Frankrijk geweest (niet met de R4, maar met de CX, ook leuk ;).

Aldaar heb ik veel leuke autos gespot, waaronder nog veel rijdende 4-tjes. Ook een hoop 'gedumpte' autos, dat is nou eenmaal iets 'Frans'.

Ik heb ook in het voorbijrijden een 'gedumpte' goudmetallic R4F6 gespot... Het zag er wel heel gaaf uit, maar is dit origineel? Ik weet dat deze kleur geleverd is op de R4, maar ook op de R4F6?

De auto zag er dusdanig goed uit dat het de moeite zou zijn om er speciaal nog een keer voor terug te komen (zo niet, vind je op een andere straathoek nog wel een ander R4-tje of een R6 ofzo ;) )

Robert
-Trelleur-

Bericht: # 93289Bericht -Trelleur- »

Was hij aan de binnenkant ook goudmetallic? Zo niet, dan weet je genoeg. :wink:
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
r4f8

Bericht: # 93291Bericht r4f8 »

-Trelleur- schreef:Was hij aan de binnenkant ook goudmetallic? Zo niet, dan weet je genoeg. :wink:
Tsja, het was een spot al de snelweg op rijdende (de auto stond een eindje van de snelweg aan de andere kant van de weg) en we waren op de terugweg... Dus dat heb ik niet echt kunnen controleren.

Ik vond het in ieder geval wel een hele gave combinatie (zeker als het origineel zou zijn).

We gaan gewoon proberen om daar nog een keer naar terug te gaan en dan nemen we de aanhanger mee ;)
Plaats reactie