Fiets
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Fiets
Zitten hier mensen die onderdelen hebben van ouwe fietsen? (tot 1945)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- RenaultVierWiel
Re: Fiets
Nee, Paul, maar ik kom volgende week in Duitsland.R4F6GTX Automaat schreef:Zitten hier mensen die onderdelen hebben van ouwe fietsen? (tot 1945)
Ik wil daar wel voor jou kijken.

-
Mijn koplamp , zo'n bolle met een schakelaartje erop is vernield. Glas kapot, binnenwerk gesloopt en een deuk erin. Nu wil ik een nieuwe ouwe.
En ik heb nog een tweede fiets die ik helemaal wil opknappen in de stijl van toen..
zelfs ook nog een derde fiets met houten velgen en houten spatborden; heel apart, zie foto

Onderdelen ruilen voor R4 onderdelen?
En ik heb nog een tweede fiets die ik helemaal wil opknappen in de stijl van toen..
zelfs ook nog een derde fiets met houten velgen en houten spatborden; heel apart, zie foto

Onderdelen ruilen voor R4 onderdelen?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
fiets
ik heb nog wat grote fiets dynamo's ergens liggen en een retrofit voorvorkvering. Die moet je op de baffen
van de voorvork monteren op de plaats van de vooras. De vooras moet dan weer in de vering.
Werkt voor geen meter
Onlangs is mijn Fongers van ongeveer 1940 gestolen. Er zitten opvallende verstevigingsplaten in het frame gelast.
als iemand hem ziet FF mailen
vr gr Fons

Werkt voor geen meter
Onlangs is mijn Fongers van ongeveer 1940 gestolen. Er zitten opvallende verstevigingsplaten in het frame gelast.
als iemand hem ziet FF mailen
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)