Die opmerking klinkt wel raar uit jouw mond, Paul!R4F6GTX Automaat schreef:Van de tot nu toe 16 personen komen er 5 met een R4. Dit ÃÂs toch wel de R4 club hè?
Vooral omdat je er zelf naar toe gaat met een ..................Cadillac.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Nou, Paul, van harte beterschap dan, knap maar weer snel op.R4F6GTX Automaat schreef:Goed he... nee, ik kom niet met de Cadillac. Ook niet met de R4 trouwens. Ben een beetje grieperig dus blijf ik lekker thuis. Ik ga wel de komende week nog es met de R4 rijden. Misschien dat ie dan beter verkoopt, met een bordje erop of zo.
als je hier alleen komt om te zeuren blijf dan lekker weg :S t hele jaar rijden met de r4 kan niet . Ze moeten ook opgeknapt wordenRenaultVierWiel schreef:Nou, Paul, van harte beterschap dan, knap maar weer snel op.R4F6GTX Automaat schreef:Goed he... nee, ik kom niet met de Cadillac. Ook niet met de R4 trouwens. Ben een beetje grieperig dus blijf ik lekker thuis. Ik ga wel de komende week nog es met de R4 rijden. Misschien dat ie dan beter verkoopt, met een bordje erop of zo.
Je sloeg met jouw opmerking overigens wel de spijker op z'n kop.
Het blijft wel heel erg vreemd dat bij een bijeenkomst van de R4Club maar 5 Viertjes lijken te komen. En dat zelfs een bestuurslid met een VW-Bus komt. Dat moest eigenlijk verboden worden natuurlijk.![]()
Dat de voorzitter met een Clio komt, is toch ook niet te pruimen?![]()
Ik ken overigens een andere, pas opgerichte, Renaultclub waar op evenementen het aantal Viertjes het Veelvoud is van het aantal Viertjes dat bij de R4Club op een bijeenkomst komt.![]()
Hoe zou dat nou toch komen?
Vrijdag:schoapke schreef:hoelang moeten we nog wachten op de eerste verslagen ??