Wie komt er naar Bilthoven

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

RenaultVierWiel

Bericht: # 92654Bericht RenaultVierWiel »

R4F6GTX Automaat schreef:Van de tot nu toe 16 personen komen er 5 met een R4. Dit ís toch wel de R4 club hè?
Die opmerking klinkt wel raar uit jouw mond, Paul!
Vooral omdat je er zelf naar toe gaat met een ..................Cadillac. :-?
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92656Bericht R4F6GTX Automaat »

Goed he... nee, ik kom niet met de Cadillac. Ook niet met de R4 trouwens. Ben een beetje grieperig dus blijf ik lekker thuis. Ik ga wel de komende week nog es met de R4 rijden. Misschien dat ie dan beter verkoopt, met een bordje erop of zo.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
RenaultVierWiel

Bericht: # 92657Bericht RenaultVierWiel »

R4F6GTX Automaat schreef:Goed he... nee, ik kom niet met de Cadillac. Ook niet met de R4 trouwens. Ben een beetje grieperig dus blijf ik lekker thuis. Ik ga wel de komende week nog es met de R4 rijden. Misschien dat ie dan beter verkoopt, met een bordje erop of zo.
Nou, Paul, van harte beterschap dan, knap maar weer snel op.
Je sloeg met jouw opmerking overigens wel de spijker op z'n kop.
Het blijft wel heel erg vreemd dat bij een bijeenkomst van de R4Club maar 5 Viertjes lijken te komen. En dat zelfs een bestuurslid met een VW-Bus komt. Dat moest eigenlijk verboden worden natuurlijk. :D
Dat de voorzitter met een Clio komt, is toch ook niet te pruimen? :-?
Ik ken overigens een andere, pas opgerichte, Renaultclub waar op evenementen het aantal Viertjes het Veelvoud is van het aantal Viertjes dat bij de R4Club op een bijeenkomst komt. :D
Hoe zou dat nou toch komen? :-?
Laatst gewijzigd door RenaultVierWiel op za sep 22, 2007 4:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92658Bericht R4F6GTX Automaat »

RenaultVierWiel schreef:....En dat zelfs een bestuurslid met een VW-Bus komt. Dat moest eigenlijk verboden worden natuurlijk. :D
.....
Daarom kom ik ook niet.... :roll:
Of is het een leuke bus?
Afbeelding
schoapke

Bericht: # 92659Bericht schoapke »

ze zijn er ook in jou stijl hoor paul
Afbeelding
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92660Bericht R4F6GTX Automaat »

Nee hè, een vuilniswagenbus op een Weaseltje... Afbeelding
schoapke

Bericht: # 92675Bericht schoapke »

hoelang moeten we nog wachten op de eerste verslagen ?? 8)
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92676Bericht R4F6GTX Automaat »

Inderdaad, ik wacht ook al zo lang. Dan ga ik nog maar een rondje R4 rijden... 8)
Jan-Geert
Contacteer:

Bericht: # 92679Bericht Jan-Geert »

RenaultVierWiel schreef:
R4F6GTX Automaat schreef:Goed he... nee, ik kom niet met de Cadillac. Ook niet met de R4 trouwens. Ben een beetje grieperig dus blijf ik lekker thuis. Ik ga wel de komende week nog es met de R4 rijden. Misschien dat ie dan beter verkoopt, met een bordje erop of zo.
Nou, Paul, van harte beterschap dan, knap maar weer snel op.
Je sloeg met jouw opmerking overigens wel de spijker op z'n kop.
Het blijft wel heel erg vreemd dat bij een bijeenkomst van de R4Club maar 5 Viertjes lijken te komen. En dat zelfs een bestuurslid met een VW-Bus komt. Dat moest eigenlijk verboden worden natuurlijk. :D
Dat de voorzitter met een Clio komt, is toch ook niet te pruimen? :-?
Ik ken overigens een andere, pas opgerichte, Renaultclub waar op evenementen het aantal Viertjes het Veelvoud is van het aantal Viertjes dat bij de R4Club op een bijeenkomst komt. :D
Hoe zou dat nou toch komen? :-?
als je hier alleen komt om te zeuren blijf dan lekker weg :S t hele jaar rijden met de r4 kan niet . Ze moeten ook opgeknapt worden ;) en als je ze netjes wil houden niet in de winter rijden :P
Jan-Geert
Contacteer:

Bericht: # 92680Bericht Jan-Geert »

trouwens de fotos zijn er al maar moeten nog naar nando toe ;) was verder een geslaagd weekend , met een stuk meer dan 5 viertjes :P
RenaultVierWiel

Bericht: # 92683Bericht RenaultVierWiel »

Jan-Geert,

Ik zie mijn bijdrage aan dit draadje niet als zeuren, maar het was een reactie op de constatering van R4F6GTXAutomaat, dat er weinig Viertjes zouden gaan naar het evenement in Bilthoven.
Als je dan toch zo begint, mag ik je er aan herinneren dat JIJ begon met zeuren! Over een Vieze VW-Bus om precies te zijn! of was je dat alweer vergeten?
Graag in het vervolg niet zo aangebrand reageren.
Hou het netjes zou ik zeggen!
Vriendelijk groetend,

RenaultVierWiel
Jan-Geert
Contacteer:

Bericht: # 92685Bericht Jan-Geert »

gelukkig hebben we niet zoveel zeurkouzen meer ;) en idd vieze vw bus werd er nog meer geroepen op het evenement , maar goed wie de r4 een warm hard toedraagt is welkom :P
Okido
Contacteer:

Bericht: # 92686Bericht Okido »

Zo, ik ben weer terug, en ik en myranda willen nogmaals de organisatoren van het weekend bedanken voor dit fantastische weekend, ik ken ze nog niet bij naam, maar bedankt, ik heb van begin tot end genoten. Alleen hoe jullie dat mooie weer voor elkaar hebben gekregen moet je nog 's uitleggen.
Tot over een half jaar (als het meezit, natuurlijk).
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
Fotogazzi

Bericht: # 92688Bericht Fotogazzi »

schoapke schreef:hoelang moeten we nog wachten op de eerste verslagen ?? 8)
Vrijdag:
Arrivé rond 18.00 uur: otogazzi was er al eerder en had tent opgezet. De nodige 4liefhebbers druppelen binnen. Borrelen bijpraten, kortom gezellig
Zaterdag:
Nog meer 4 liefhebbers in hun 4tje arriveren voor de leuke rondrit, hierna borrelen bijpraten, kortom gezellig.
Avondeten was heerlijk, bonte avond met geslaagd optreden van N en M (jumpen), prijsuitreiking voor de rondrit en koffie toe in de grote tent. Nog meer bijkletsen en borrelen totdat de bewaker van de camping ons kwam vermanen: SSSSSSSSTTTT! (omg) (en we hadden nog niet eens Vader Jacob 4stemmig in 5 talen gezongen...)
Zondag: Ontbijtje met gebakken en gekookte eitjes van otogazzi, brood en veeeeeeeel koffie. Opruimen, inpakken, vertrekken.... "tot volgende week of het eendagsevenement.."

Oh ja, er schijnt nog onder metalen en kunststoffen motorkapjes gekeken te zijn, diverse bodems zijn geïnspecteerd, één remmetje is bewerkt...

Schoapke: Is je eerste nieuwsgierigheid nu bevredigd? :wink:

Ps volgende keer bij de bonte avond graag weer een vuurspuwer (ehh)
Turquoise gtl uit 1985
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92689Bericht R4F6GTX Automaat »

Rustig an JG, je weet toch wel dat ik maar een grapje maak. Zolang het wielen heeft is het mij allemaal goed...
Plaats reactie