En vertel nog eens iets meer, hoe hard bonkte dat in het vooronder, en hoelang duurde dat, en wat gaf je het geruststellende gevoel dat je ermee door kon rijden ??

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Jaaaa, dat was de R4 Alpine Turbo van Folkert! compleet met gas-injectie en weet ik wat allemaal voor snufjes. Dik 200 schijnt ie te lopen. Hij rijdt vast nog wel ergens rond... ik meen dat ie via dit forum verkocht is. Zoek maar...Daan schreef:....( ooit stonden er foto's van een oloijf-groene r4 alpine (turbo?) met nr 43 (herbie?) die had zwarte AT's eronder. Vind het nog steeds een rete strakke kleur-combo. Weet iemand van wie ie was?
Ik heb ook eens een wiel bijna verloren, en daarna trok ik de wielmoeren even lekker strak, ik heb zo'n sleutel waar je het handvat van uit kunt schuiven. Totdat...ik een keer bij de montage van een wiel plotseling een afgeknapte wielbout in mijn hand hield. Sindsdien schuif ik de buis niet meer uit.Olivier schreef:... wiel er weer op, moeren erop en flink aangetrokken![]()
Toen gewoon weer verder gereden, diezelfde dag maar een flesje loc-tite gehaald, dat hield prima...